6 situací, kdy vsadit na animovaná videa

22.9. 2016 (Aktualizováno: 29.9. 2017)Petra Svobodová4761x0 Komentářů

Možná přemýšlíte, jak dostat Váš produkt nebo službu mezi více zákazníků. Máte pocit, že Vaše sdělení nijak nevyniká oproti konkurenci? Chtěli byste se odlišit a být více vidět? Docílit toho, aby Vám zákazníci dali šanci a poslechli si, co skvělého pro ně máte a jak jim může Váš produkt nebo služba pomoci?

Připravila jsem pro Vás infografiku, ve které si ukážeme 6 situací, kdy můžete ve Vaší marketingové komunikaci využít animované video a v čem konkrétně Vám může pomoci.

a

Petra Svobodová
Pomáhá a radí online podnikatelům, jak díky videím mohou oslovit své zákazníky. Jejím cílem je dělat pro klienty animovaná videa, která jednoduše, zábavně a lidsky vystihnou podstatu, výhody a výjimečnost jejich projektu.


Je autorkou online kurzů Online Video Academy a CEO projektu Animačka.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů