6 tipů, jak propagovat Vaše videa

15.6. 2018 (Aktualizováno: 23.6. 2018)Markéta Brožová3270x0 Komentářů

Když se bavíme o vytváření obsahu na internetu, tak video je jeden z hlavních nejefektivnějších nástrojů, jak předat vašim zákazníkům informace o vás, vašich produktech a službách.

Světoví marketingoví odborníci se shodují, že video stále přináší spoustu nových výhod, proč se jeho prostřednictvím prezentovat a tento trend neustále narůstá a získává si stále větší oblibu u lidí ve způsobu, jakým nejraději přijímají informace na internetu. Vyzkoušejte tedy tvořit videa pro svou propagaci, pokud už to neděláte.

Koneckonců, nestačí jen nahrát video na YouTube. Dnes si představíme 6 tipů, jak propagovat vaše online videa. Pojďme na to 🙂

1. SEO

Mějte přesně optimalizované SEO – tedy zvolte výstižný název videa tak, aby obsahoval klíčová slova nebo spojení, které lidé na internetu nejčastěji hledají. Dejte si také záležet s vytvořením výstižného popisku videa a klíčových slov. To je klíčové, pomůže to Vašemu videu objevit se ve vyhledávání.

2. EMAIL

Kdykoliv nahrajete na internet nějaké nové video, nezapomneňte se o tom zmínit vaším zákazníkům a fanouškům. Pošlete jim emailovou kampaň, kde stručně popíšete o čem video je, co získají tím, že, se na něj podívají, a pošlete jim odkaz na video.

3. VÝZVA K AKCI 

Zahrňte do vašich videí výzvu k akci tím, že požádáte vaše diváky, aby video okomentovali, ohodnotili, jak se jim líbilo, a v případě, že se jim líbilo, aby mu dali “like” a sdíleli ho se svými přáteli na Facebooku. Ujistěte se, že server, na kterém video máte, či přehrávač, který používáte, má funkci vložit a sdílet video. Pokud používáte pro nahrávání videí Youtube, tak ten to samozřejmě poskytuje. 🙂

4. BLOG

Propagujte video na svém blogu. Věnujte každému novému videu blogový post. Jednoduše vytvořte nový blogový článek a Vaše nahrané video na Youtube vložte na Váš web. Pokud máte firemní blog, je to skvělý způsob, jak oslovit své stávající i nové zákazníky.

5. SOCIÁLNÍ SÍTĚ

Buďte aktivní na hlavních sociálních sítích. Odkazujte na video ve Vašem tweetu nebo je vložte na svou Facebook zeď. Pinterest Vám také umožňuje “pinovat“, přišpedlit, vaše video na vaši virtuální nástěnku.

6. STATISTIKY

Pravidelně aktualizujte úspěšnost vašich videí s použitím nástrojů jako je YouTube Analytics. Mimo jiné se dozvíte, kolik lidí sleduje vaše videa, zda se dívají až do konce a také zjistíte jejich demografické údaje. Tato zpětná vazba je užitečná pro ladění vašeho propagačního úsilí a pro vytváření budoucích videí.

 

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů