Budujte důvěru zákazníků díky video referencím

Budujte důvěru zákazníků díky video referencím

Proč jsou video reference pro vaši
značku tak důležité?

Testimoniály jsou v určitém směru značkou kvality. Proto jsou pro mnoho zákazníků tak důležité. Lidé už mají v dnešním světě fake news dost rádoby pravdivých a senzačních zpráv o tom, jak jim právě tenhle produkt pomůže vyřešit problém. Proto jsou pro budování vztahů uživatelské recenze nezbytné - nejen pro potenciálního zákazníka, ale i pro vás coby marketéra. Že jste o jejich významu ještě nepřemýšleli? Přesvědčíme vás, že jsou nedílnou součástí vaší marketingové strategie.

Pomáhají budovat důvěryhodnost

Dobré jméno máte v byznysu jen jedno. Které společnosti dáte přednost - té je bez recenzí, nebo té, která se může pyšnit stovkami kladných hodnocení? Bingo! Dejte svým zákazníkům možnost podělit se o dobré zkušenosti s ostatními. V internetových vodách pak hned získáte lepší pověst. Výzkum společnosti BigCommerce mluví jasně: 72 procent zákazníků uvádí, že pozitivní recenze v nich vzbuzují větší důvěru a motivují je k nákupu. Pro 88 procent spotřebitelů mají pak online recenze stejnou váhu jako osobní doporučení. Tato čísla rozhodně nejsou zanedbatelná. Pokud testimoniály dobře využijete, můžete významně zvýšit důvěryhodnost vašeho podnikání.

Ukazují, jak váš produkt řeší problém 

Dobrá recenze skvěle ilustruje, jak vaše produkty a služby pomohly vyřešit opakující se problémy zákazníků. Testimoniál to dokáže mnohem lépe a bezprostředněji, než třeba brožura nebo článek. Zvlášť, pokud se vydáte cestou videonahrávky. Podle průzkumů State of video marketing dává 68 procent lidí přednost recenzi ve formě krátkého videa. Naproti tomu jen 15% upřednostňuje čtení textu. Pokud tak spojte síly videa a recenzí uživatelů, zvýšíte tak míru zaujetí potenciálních zákazníků.

Jsou průkazné

Koupili jste si někdy produkt jenom proto, že ho vychválila celebrita? Nebo jste se rozhodli zajít do restaurace, protože vám ji doporučili vaši přátelé a rodina? Pokud ano, možná o tom ani nevíte, ale zařadili jste se k zástupu těch, kteří danou službu nebo produkt vyzkouší jen proto, aby zjistili, jestli za to ten povyk a tolik nadšení opravdu stojí. Jde o jednoduchý prodejní trik. Pokud se to líbí ostatním, zvlášť pak těm z mého okolí, mohlo by se mi to přece líbit taky, ne? Výzkum ukázal, že na recenze dá až 95 procent lidí. Ať už jsou pozitivní, nebo negativní, významně ovlivňují naše nákupní rozhodování. Čím více lidí projeví zájem, tím spíš nás přesvědčí k nákupu  - tolik by se jich přece nemohlo zmýlit, nebo snad ano?

Dodají vašemu brandu lidskost

Všichni milujeme příběhy. Zvědavost a empatie vůči ostatním lidem je nedílnou součástí naší psychiky. I proto jsou testimoniály tak účinné. Na produkty pomáhají nahlížet z jiného úhlu a zákazníkům tak umožní je lépe pochopit a porozumět jim. Velké značky utrácí miliony za kampaně, který jejich produktům dodají lidskost. Vy stejného výsledku můžete dosáhnout za zlomek ceny, tím, že budete využívat testimoniály. Tím spíš, že jen 34 procent zákazníků nakupujících v B2B sektoru považuje obsah generovaný samotnými dodavateli za důvěryhodný.

S čím vám Ratingo pomůže?

Dokonale odprezentujete produkty, předáte emoce a zvýšíte jak důvěryhodnost, tak prodeje.

Zvýšíte důvěryhodnost

Ratingo se stane ukazatelem kvality prodejce.
Je to prosté: Dávají vám klienti rádi video reference? Očividně jsou opravdu spokojení. Nemáte od nich ani jednu? Pravděpodobně k tomu mají důvod.

Udržíte návštěvníky na 
e-shopu

informace u konkurence nebo na Youtube. A místo toho hned nakoupí.

Získáte kvalitní obsah
na sociální sítě

Video recenze můžete snadno sdílet na sociálních sítích, které se rázem stanou ještě účinnějším marketingovým nástrojem (=social proof, user experience).

Snížíte počet reklamací

Když přesně víte, co můžete čekat, tak nejen, že pravděpodobněji daný produkt nakoupíte, ale i mnohem méně pravděpodobněji ho vrátíte. S dostatečnými informacemi o něm se sníží počet reklamací a s nimi spojené náklady.

Zvýšíte své prodeje

Díky autentickým video recenzím získají váhající návštěvníci vše, co potřebují, aby se u vás rozhodli nakoupit. A poté se rádi vrátili.

Snadno získáte video recenze

Telefon má dnes každý. Proto je natočení video recenze s intuitivní aplikací Ratingo jednoduché, rychlé a v požadující kvalitě, formátu i délce.

Jak Ratingo funguje?

Žádost o video recenzi

Pár dní po nákupu přijde e-mail, zda je vše OK. Jeho součásti je i QR kód s žádostí o natočení video recenze výměnou za dárek (sleva, poukaz) To podpoří vztah mezi klientem a e-shopem i šance na opakovaný nákup.

Natočení a odeslání video recenze

Zákazník na svém telefonu natočí video recenzi, která se odešle do účtu žadatele v administraci Ratingo. Ten okamžitě obdrží notifikaci e-mailem.

E-shop získá video recenzi

Žadatel si v administraci vybere video recenze, které chce použít a jednoduše je nahraje na stránku produktu nebo na sociální sítě. Platí jen za video recenze, které využije.

Uživatel získá odměnu

Klient, jehož video referenci si e-shop stáhne, dostane na e-mail předem slíbenou odměnu. Její forma i případná výše je čistě na majiteli e-shopu.

84 % zákazníků
si před nákupem vyhledává recenze.

Pokud je nenajdou přímo v e-shopu, odchází na Google nebo Youtube, aby se dozvěděli o zkušenosti lidí, kteří už produkt zakoupili. A zpátky se už nevrátí.

Klíčové vlastnosti Ratingo

1

Automatické odesílání odměn

Poté co si e-shop recenzi stáhne, uživateli přijde notifikace e-mailem a obdrží svou odměnu za natočení.

2

Žádné stahování
a instalování aplikace

Ratingo není klasická aplikace, která se stahuje a instaluje. Jednorázově se zobrazí pomocí naskenování QR kódu nebo kliknutím na odkaz, což je user friendly.

3

Perzonalizované QR kódy

Každá položka má svůj unikátní QR kód. E-shop tak ihned po natočení recenze ví, k jakému produktu ji přiřadit. A pak ji jedním kliknutím na danou stránku na nahrajete.

4

Napojení na sociální sítě

Video recenze lze jedním kliknutím jednoduše sdílet na sociálních sítích e-shopu.

5

Natáčení ve FullHD a snadný upload

Video se natáčí ve Full HD rozlišení a ihned po natočení se automaticky odešle do administrace e-shopu.

6

Mobilní i desktopová verze administrace

E-shop má na jednom místě v administraci všechny video recenze a může s nimi pracovat jak na telefonu, tak i na desktopu.

7

Zobrazení plusů
a mínusů

Každý si může vypsat klady a zápory produktu, které se zobrazí při natáčení, aby na nic nezapomněl. Plusy a mínusytaké poslouží v náhledu videa jako rychlá informace pro diváka o obsahu videa.

Chcete si sami nezávazně vyzkoušet Ratingo?

Není nic jednoduššího. Naskenujte si mobilním zařízením k tomu určený QR kód a zkuste si náhrát vlastní video referenci. 

Doteď jste testimoniálům nevěnovali pozornost? Měli byste, protože …

...pozitivní recenze ovlivňují zákazníky.

  • 77 % čte nebo sleduje (video) recenze před tím, než si daný produkt objedná.
    (Juniper Research)
  • Pro 79 % lidí nakupujících na e-shopech mají online recenze stejnou váhu jako doporučení od přátel nebo rodiny.
    (Bright Local)
  • 85 % zákazníků čte nebo sleduje až 10 recenzí před tím, než danému obchodu nebo službě uvěří. (Search Engine Land)
  • 90 % respondentů uvádí, že pozitivní reference mají vliv na jejich rozhodnutí během nákupu. (Dimensional Research)
  • Uživatelské recenze zvyšují nákupní konverze až o 74 %
    (People Claim)

Kontakt

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed aliquam efficitur nisl, ac ullamcorper justo dictum vel.

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely vyřešení vašeho dotazu. Zásady zpracování osobních údajů

Kde nás najdete + app store