Blog a Webináře

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

Šest častých chyb, díky kterým vaše video nefunguje tak, jak by mělo

Vaše explainer video nefunguje podle očekávání a vy jste si tak začali myslet, že tento druh videa obecně není marketingově účinný? Tak to ale není. Explainer videa jsou skvělým marketingovým nástrojem pro jakoukoli firmu, a měla by výrazně pomoci zvýšit konverze! Pokud tomu tak není, je velmi pravděpodobné, že je něco špatně. Je snadné odhalit neprofesionální explainer video,...

Celý článek

Jak propaguje své animované video naše klientka Petra?

Celý článek

Jak vydělávat video marketingem?

Jak z videa dostat ty nejlepší výsledky? Podívejte se na video, kde vám to názorně popíšeme.

Celý článek

Proč si vybrat raději animované video než klasické hrané?

Naše klientka mi na to odpověděla hezky: rychlost tvorby a dodání, jednoduché úpravy videa, cena, atd.

Celý článek

Proč mít animované video?

Celý článek

Měli byste explainer videa použít pro reklamy na Facebooku?

Explainer videa jsou pro firmy a podnikatele skvělým nástrojem k tomu, aby své podnikání mohli prezentovat ještě lépe. Růst vašeho podnikání se odvíjí především od návštěvnosti vašich webových stránek. Proto, abyste udrželi stabilní tempo růstu, musíte rozšířit dosah. A Facebook reklama je pro oslovení nového publika ideálním místem. Jak fungují explainer videa coby facebookové reklamy? Propagace na sociálních sítích...

Celý článek

Vybíráme explainer video: Pět nejpopulárnějších typů

Potřebujete animované video? Odpovíme vám v krátkosti: Potřebujete. Pokud bychom chtěli být sdílnější, bude naše odpověď zajímavější: Možná vytváříte zajímavé a fascinující věci, ale někdy je vaše podnikání těžké vysvětlit. Jak už název napovídá, explainer videa (z angl. explain = vysvětlit) přetvoří složité sdělení do formy, které vaše publikum lépe porozumí, a vše vysvětlí za vás. Pomohou vám vysvětlit, jak...

Celý článek

Kam nahrávat explainer videa, na Vimeo, nebo YouTube?

Máte připravené animované video a přemýšlíte, kam ho nahrát? Pak jste tu správně. Na internetu jistě najdete mnoho hostingových platforem. Mezi nejvyužívanější však patří YouTube a Vimeo.  Jaký je mezi nimi rozdíl a kam byste měli upřít vaši pozornost? V tomto příspěvku se s vámi podělíme o přehled služeb a výhod obou z nich. Pojďme na to! Vimeo Tato platforma vyniká specifickým typem uživatelů. Navštěvují...

Celý článek

Osm tipů, jak optimalizovat explainer videa pro sociální sítě

Není těžké pochopit, proč jsou animovaná videa dobrým prostředkem pro propagaci podnikání jakékoliv velikosti. Nejen, že váš produkt či službu skvěle vysvětlí, ale pomáhají také prodloužit dobu, kterou návštěvníci na vašich stránkách stráví. To následně může vést k větší míře konverze. Mnoho lidí má nicméně problém využít jejich potenciál naplno. Nestačí, když máte profesionální animované video, které...

Celý článek

Příprava marketingové strategie: Kolik videí mít?

Každý obchodník ví, že video obsah je tím nejlepším způsobem, jak zvýšit prodej a konverze. Existuje mnoho důvodů, proč byste ve své marketingové kampani měli využívat videa.A až vám tyto důvody přiblížíme, rozhodnete se video ve svém podnikání využít i vy. Jedno ale nestačí. Každý typ video obsahu slouží k jinému účelu a je tak účinný v různých fázích nákupního...

Celý článek