Blog a Webináře

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

Jak vytvořit explainer video a vyvarovat se při tom chyb?

Explainer video je skvělým způsobem, jak divákům sdělit zprávu jasně a stručně. Použití animovaného videa k vysvětlení konkrétního procesu nebo tématu je také skvělým řešením, pokud chcete upoutat pozornost publika. Už jste někdy zvažovali tvorbu animovaného videa a přemýšleli o chybách, kterých je třeba se vyvarovat? Níže jsme pro vás popsali celý proces tvorby – od kroků, které vedou...

Celý článek

Jak zvýšit úspěšnost vaší videokampaně v sedmi jednoduchých krocích

Máte problémy odrazit se s vaší kampaní ode dna? Těchto sedm jednoduchých kroků vám pomůže zvýšit počet zhlédnutí, zájem diváků i index návratnosti. 1. Vkládejte videa. Všude. Když už jste vytvořili video, maximalizujte jeho hodnotu tím, že o něm dáte vědět. Vložte ho na domovskou stránku vašeho webu, do příspěvků, sdílejte ho na sociálních sítích, nebo se o něj podělte s kolegy...

Celý článek

Jak měřit úspěšnost videí na vstupních stránkách

Videa pomáhají vstupním stránkám dosahovat lepších výsledků a zlepšují konverzní poměr. To platí zejména v případě, pokud prodáváte složitý produkt, který musíte představit zajímavě a rychle i během několika málo sekund, pokud pracujete v jednotvárném průmyslu, který může zajímavé video oživit, nebo pokud prodáváte něco, co je ve své podstatě vizuální. Dobře známé statistiky o počtu sdílení, významu umístění ve vyhledávači...

Celý článek

Proč je výzva k akci ve videu tak důležitá?

Server YouTube vzrostl na popularitě a jeho využití v marketingu sociálních médií zaujalo jednu z předních pozic. Explainer video má tak v celkovém obsahu marketingové strategie významné místo. Důležitá je ve videu silná výzva k akci, abyste divákům sdělili, co se od nich po zhlédnutí videa očekává. Protože jak víme, cílem video marketingu je dosáhnout té nejlepší konverze. Proč je výzva k akci...

Celý článek

Proč jedno video pro váš byznys opravdu nestačí

S nadsázkou můžeme říct, že „obraz vydá za tisíc slov.“ Tato statistika je pádným důvodem k tomu, abyste i vy vytvořili video a zapojili tak více zákazníků. Opravdu ale stačí jen zveřejnit video a čekat na výsledky? Tak to nefunguje! Skutečnost je totiž taková, že jedno byť působivé video v komplexní marketingové strategii zaostává. Studie Aberdeen ukázala, že 60 % těch nejlepších...

Celý článek

Deset způsobů, jak mohou animovaná videa zvýšit váš prodej

Cílem každého podnikání je prodávat co nejvíce.  V tomto konkurenčním prostředí má ale mnoho malých i velkých podnikatelů dilema – jak zvýšit obrat? Obvykle se uchylují k systému AdWords, nebo ve snaze zvýšit návštěvnost svých stránek investují do SEO. Existuje nicméně nová a perfektní prodejní strategie, která vám umožní obrat zvýšit. Jestliže chcete zvýšit konverzi vašeho prodeje, za úvahu by...

Celý článek

7 úžasných způsobů, jak využít video v podnikání

Chtěli byste si vytvořit nějaká videa pro Váš projekt, protože všude slyšíte, jak je video nejlepší prodejní kanál a že byste měli dělat video marketing? Odpověď je bezesporu ANO! Video je nejlepší marketingový kanál. No jo, ale přemýšlíte, kdy a jak byste měli použít video právě pro váš projekt a o čem takové video vůbec natočit? Studie prokázaly,...

Celý článek

4 způsoby, jak díky videu vyzvat diváky k akci a přimět je ke koupi

Věděli jste, že video je jeden z nejlepších způsobů, jak prodat vaši značku? Možná jste už nějaké video do vaší marketingové strategie zahrnuli, ale možná nevíte, jak jej správně prezentovat, aby přineslo maximální očekávaný efekt. Připravila jsem pro Vás 4 jednoduché způsoby, jak na základě videí získat více potenciálních zákazníků a vyzvat je k akci: 1. Umístěte video na úvodní stránku...

Celý článek

Proč je u videa tak důležitý kvalitní zvuk?

Zvuk je u videa stejně důležitý jako obraz. Za mě tvoří kvalitní zvuk 50 % dojmu animace. To, jak kvalitně tedy máme namluvený hlasový projev a zvolenou podkresovou hudbu, může velmi výrazně ovlivnit emoce diváka, buď pozitivně nebo negativně. Přestože je komentář jen mluvenou stopou, kterou přidáte do videa, může vaše animované video velmi vylepšit. Proto nedoporučuji šetřit na kvalitním...

Celý článek

6 tipů, jak propagovat Vaše videa

Když se bavíme o vytváření obsahu na internetu, tak video je jeden z hlavních nejefektivnějších nástrojů, jak předat vašim zákazníkům informace o vás, vašich produktech a službách. Světoví marketingoví odborníci se shodují, že video stále přináší spoustu nových výhod, proč se jeho prostřednictvím prezentovat a tento trend neustále narůstá a získává si stále větší oblibu u lidí ve způsobu, jakým nejraději přijímají informace...

Celý článek