Případové studie našich klientů

Michal StrachMajitel, inovátor, programátor, analytik

EXPLAINER VIDEO

V naší firmě vyvíjíme mimo jiné systém pro komplexní řešení výrobní agendy, se kterým oslovujeme potenciální zájemce. Firmy, na které primárně cílíme, o našem produktu ale ještě donedávna prakticky vůbec nevěděly. Proto jsme se je rozhodli oslovit e-mailem s vloženým animovaným videem. Klip od Animačky měl velký úspěch. Všem se líbil a máme na něj pozitivní ohlasy.

Ukázalo se, že 90s spot si ochotně pustí i lidé, kteří by to samé sdělení v textové podobě nikdy nedočetli. Úspěšnost e-mailů je rázem o 20 % vyšší.

Video nám výrazně zjednodušuje komunikaci se zákazníky. Odkaz na něj už přidáváme do nabídek, kde ho 80 % lidí zhlédne a mnoho z nich vyjádří zájem o předvedení systému. Úspěšnost videa potvrzují nejen tvrdá data, ale i zpětná vazba od klientů. Ti si pochvalují, že díky němu jim je náš produkt mnohem jasnější.

Nemusíme tak tvořit a posílat několikastránkové manuály ani dlouze po telefonu či e-mailu vysvětlovat, co vlastně nabízíme. Tohle všechno už za nás dělají spoty.

Nejdůležitější je pro nás ale skutečnost, že po nastavení nové koncepce marketingu, jejíž součástí byly i animované spoty, vzrostla během posledních měsíců obratovost naší firmy o 100 %.”

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

www.emistr.cz

Ondřej HoloubekCommunication Manager at Global Payments Inc.

PROMO VIDEO

Pro Animačku jsme se rozhodli na základě doporučení, nyní slavíme roční výročí naší spolupráce a jsme velmi spokojeni. Animačka pro nás kreslí hezká produktová videa, která v jedné minutě dokážou vysvětlit víc než pět stránek textu. Pracují velmi rychle, k videu napíší i scénář a to vše za velmi rozumnou cenu. Podívejte se na naši stránku a posuďte sami!

A co říká náš klient pan Holoubek?
Proč je výhodnější animované video oproti hranému?

Jsme přední poskytovatel platebních technologií a softwarových řešení na světě. V České republice provozujeme síť 50 000 platebních terminálů a patříme tak mezi největší společnosti na trhu.
Vzhledem k různým typům služeb a terminálů ale často řešíme problém: Potřebujeme předem připravit prezentaci produktu, který vlastně fakticky ještě ani nevznikl.
Některé naše produkty bychom tak ani v reálném prostředí natočit nezvládli.
Nové terminály často nemáme předem po ruce. Právě to nám umožňuje animace.
Můžeme nakreslit a navrhnout terminály a další objekty nebo produkty, které ještě nemáme k dispozici. V den spuštění služby je pak můžeme rovnou promovat a neztrácíme čas.
Spoty používáme jednak jako explainer videa na webu, a pak také jako promo videa na sociálních sítích. Jsou jednoduchá a názorná. Naše služby klientům vysvětlí srozumitelně, rychle a v zásadě s minimálními náklady.
Reálné, dobře vypadající video, se skutečnými herci a terminály, by nás stálo přinejmenším o polovinu více.
Postprodukce hraného spotu je poté také zdlouhavější. Problém bývá i se zajištěním lokací.
Realizaci animací jsme proto velmi ocenili zejména v době, kdy jsme nemohli - z důvodu tvrdých lockdownů - tvořit žádné hrané materiály. Další úskalí hraných videí oproti animaci je v jazykových mutacích. Máme čtyři jazyky, ve kterých prezentujeme. V hraných videích tedy využíváme buď titulky, nebo zajistíme kompletní dabing. V animaci tuto starost nemáme, hlavní postavě se vybraný voice over vloží přímo do úst. Divákům tak je animace bližší.

PROMO VIDEO VE VÍCE JAZYKOVÝCH MUTACÍCH
Pro Animačku jsme se rozhodli na základě doporučení, nyní slavíme roční výročí naší spolupráce a jsme velmi spokojeni. Animačka pro nás kreslí hezká produktová videa, která v jedné minutě dokážou vysvětlit víc než pět stránek textu. Pracují velmi rychle, k videu napíší i scénář a to vše za velmi rozumnou cenu. Podívejte se na naši stránku a posuďte sami!

Problém a požadavek klienta
Pro klienta jsme tvořili české video k propagaci na sociálních sítích a webu. Protože jde ale o mezinárodní společnost, brzy vyvstal problém s tím, že české video bylo pro ostatní trhy nesrozumitelné.

Řešení – formát a styl animace
Přistoupili jsme proto k tvorbě jazykových mutací. Z naší databáze hlasů, která čítá více než 200 hlasů z 26 zemí světa, si klient vybral odpovídající hlasy také pro slovenskou, rumunskou a německou verzi. Problém s nesrozumitelností videa ze strany zahraničních klientů a partnerů jsme tak pomohli snadno vyřešit.  

www.globalpayments.cz

Michal StrachMajitel, inovátor, programátor, analytik

EXPLAINER VIDEO

V naší firmě vyvíjíme mimo jiné systém pro komplexní řešení výrobní agendy, se kterým oslovujeme potenciální zájemce. Firmy, na které primárně cílíme, o našem produktu ale ještě donedávna prakticky vůbec nevěděly. Proto jsme se je rozhodli oslovit e-mailem s vloženým animovaným videem. Klip od Animačky měl velký úspěch. Všem se líbil a máme na něj pozitivní ohlasy.

Ukázalo se, že 90s spot si ochotně pustí i lidé, kteří by to samé sdělení v textové podobě nikdy nedočetli. Úspěšnost e-mailů je rázem o 20 % vyšší.

Video nám výrazně zjednodušuje komunikaci se zákazníky. Odkaz na něj už přidáváme do nabídek, kde ho 80 % lidí zhlédne a mnoho z nich vyjádří zájem o předvedení systému. Úspěšnost videa potvrzují nejen tvrdá data, ale i zpětná vazba od klientů. Ti si pochvalují, že díky němu jim je náš produkt mnohem jasnější.

Nemusíme tak tvořit a posílat několikastránkové manuály ani dlouze po telefonu či e-mailu vysvětlovat, co vlastně nabízíme. Tohle všechno už za nás dělají spoty.

Nejdůležitější je pro nás ale skutečnost, že po nastavení nové koncepce marketingu, jejíž součástí byly i animované spoty, vzrostla během posledních měsíců obratovost naší firmy o 100 %.”

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

www.emistr.cz

Ondřej HoloubekCommunication Manager at Global Payments Inc.

PROMO VIDEO

Pro Animačku jsme se rozhodli na základě doporučení, nyní slavíme roční výročí naší spolupráce a jsme velmi spokojeni. Animačka pro nás kreslí hezká produktová videa, která v jedné minutě dokážou vysvětlit víc než pět stránek textu. Pracují velmi rychle, k videu napíší i scénář a to vše za velmi rozumnou cenu. Podívejte se na naši stránku a posuďte sami!

A co říká náš klient pan Holoubek?
Proč je výhodnější animované video oproti hranému?

Jsme přední poskytovatel platebních technologií a softwarových řešení na světě. V České republice provozujeme síť 50 000 platebních terminálů a patříme tak mezi největší společnosti na trhu.
Vzhledem k různým typům služeb a terminálů ale často řešíme problém: Potřebujeme předem připravit prezentaci produktu, který vlastně fakticky ještě ani nevznikl.
Některé naše produkty bychom tak ani v reálném prostředí natočit nezvládli.
Nové terminály často nemáme předem po ruce. Právě to nám umožňuje animace.
Můžeme nakreslit a navrhnout terminály a další objekty nebo produkty, které ještě nemáme k dispozici. V den spuštění služby je pak můžeme rovnou promovat a neztrácíme čas.
Spoty používáme jednak jako explainer videa na webu, a pak také jako promo videa na sociálních sítích. Jsou jednoduchá a názorná. Naše služby klientům vysvětlí srozumitelně, rychle a v zásadě s minimálními náklady.
Reálné, dobře vypadající video, se skutečnými herci a terminály, by nás stálo přinejmenším o polovinu více.
Postprodukce hraného spotu je poté také zdlouhavější. Problém bývá i se zajištěním lokací.
Realizaci animací jsme proto velmi ocenili zejména v době, kdy jsme nemohli - z důvodu tvrdých lockdownů - tvořit žádné hrané materiály. Další úskalí hraných videí oproti animaci je v jazykových mutacích. Máme čtyři jazyky, ve kterých prezentujeme. V hraných videích tedy využíváme buď titulky, nebo zajistíme kompletní dabing. V animaci tuto starost nemáme, hlavní postavě se vybraný voice over vloží přímo do úst. Divákům tak je animace bližší.

PROMO VIDEO VE VÍCE JAZYKOVÝCH MUTACÍCH
Pro Animačku jsme se rozhodli na základě doporučení, nyní slavíme roční výročí naší spolupráce a jsme velmi spokojeni. Animačka pro nás kreslí hezká produktová videa, která v jedné minutě dokážou vysvětlit víc než pět stránek textu. Pracují velmi rychle, k videu napíší i scénář a to vše za velmi rozumnou cenu. Podívejte se na naši stránku a posuďte sami!

Problém a požadavek klienta
Pro klienta jsme tvořili české video k propagaci na sociálních sítích a webu. Protože jde ale o mezinárodní společnost, brzy vyvstal problém s tím, že české video bylo pro ostatní trhy nesrozumitelné.

Řešení – formát a styl animace
Přistoupili jsme proto k tvorbě jazykových mutací. Z naší databáze hlasů, která čítá více než 200 hlasů z 26 zemí světa, si klient vybral odpovídající hlasy také pro slovenskou, rumunskou a německou verzi. Problém s nesrozumitelností videa ze strany zahraničních klientů a partnerů jsme tak pomohli snadno vyřešit.  

www.globalpayments.cz

Philippe NiederhauserCEO TBS-Biometrics

PROMO VIDEO PRO ŠVÝCARSKÉHO KLIENTA

For the launch of our new touchless identification device with integrated thermal sensor, we were looking for a specialized company being able to help us to visualize the solution benefits in a short animation. Animacka did this to our full satisfaction and therefore we are happy to recommending Animacka.

Problém a požadavek klienta:
Když se na nás tato švýcarská firma obrátila, měla o finálním spotu již určitou představu. Cílem bylo propagovat nové zařízení, které slouží k detekci teploty nejen u zaměstnanců. Tak trochu oříšek byl ale výběr stylu.
Klient požadoval video, které bude nadčasové, lehce formální a především korporátní. Průběh spotu také musel být dostatečně srozumitelný i bez zvuku.

Řešení – formát a styl animace
Navrhli jsme proto křivkovou animaci, kterou jsme následně sladili do brandových barev klienta. Vznikl tak spot, který se hodí k prezentaci v jakémkoliv prostředí – na sociálních sítích, na webu či na veletrhu. Textové bubliny pak udržují srozumitelnost videa také bez zvuku. Vzhledem k celosvětovému potenciálu produktu volil klient anglickou mutaci videa.

www.tbs-biometrics.com

Toyoda Goseimezinárodní výrobní společnost

ŠKOLÍCÍ VIDEO

Spolupráce s Animačkou byla velmi snadná. Vzhledem k tomu, že se jednalo o naší první zkušenost, jsme neměli moc představu. Proto jsme ocenili profesionální a kreativní přístup celého týmu a vzniklo tak povedené video ke školení. Pro naše zaměstnance se tak školení stalo mnohem zábavnější. Doporučuji.

Problém a požadavek klienta:
BOZP školení jsou v dnešní době velmi žádaná. Tato ukázka dokazuje, že při správně zvoleném pojetí scénáře nemusí být BOZP školení nuda. 
Záměrem klienta, který nás pro tento projekt oslovil, bylo ztvárnit zásady první pomoci názornou a poutavou formou. Dodal nám hrubé podklady ke scénáři a my jsme je přetvořili ve scénář.

Řešení – formát a styl animace:
V tomto případě nebylo třeba pojmout animaci ve 3D provedení a pro pochopení situace tak hravě stačilo i praktické 2D řešení. Animace o celkové délce 5 minut pak byla za pár týdnů dostupná na interním serveru společnosti a školení zaměstnanců zábavnější a poutavější formou mohlo začít. .

www.tgcz.cz

Magistrát města Brna

VZDĚLÁVACÍ VIDEO PRO STÁTNÍ SEKTOR

Děkujeme za spolupráci na tvorbě animovaného videa. Komunikace byla velice příjemná a vstřícná. Projektová manažerka se vždy snažila vyhovět našim požadavkům, poradit a nabídnout i něco navíc. Naše návrhy na úpravy byly rychle zapracovány a s konečnou podobou animovaného videa jsme spokojeni. Přeji mnoho pracovních úspěchů.

Problém a požadavek klienta
Naším klientem zdaleka nemusí být jen firmy, důkazem je toho tento projekt pro Magistrát města Brna. V rámci zadání bylo třeba vytvořit celkem čtyři třicetisekundové spoty s tematikou, jak předcházet úrazům či jak rozpoznat cévní mozkovou příhodu.

Řešení – formát a styl animace
Vzhledem k povaze spotů jsme zvolili jednoduchou 2D animaci, která nám umožňuje i složitá témata znázornit tak, aby divák spot se zájmem zhlédl do konce. Jednoduché a názorné scény pak přispívají k tomu, že sdělení porozumí každá věková skupina.

www.brno.cz

Pavel Korejtkospolečnost Dřevoastavby

BUMPER REKLAMA NA YOUTUBE / IDEÁLNÍ PRO REMARKETING

Video je perfektní! Moc Vám děkuji za spolupráci a pomoc při jeho tvorbě a přeji mnoho dalších pracovních úspěchů.

Problém a požadavek klienta
V létě 2019 oslovil Animačku pan Korejtko s jasným záměrem – realizovat PPC kampaň pro český trh. Jejím cílem mělo být zvýšení celkového povědomí o projektech a realizaci dřevostaveb na klíč. Divákům mělo video zprostředkovat odpověď na otázku,  jak vybrat ověřené dodavatele dřevostavby. 
Z materiálů klienta, které byly velmi obsáhlé, jsme sestavili krátký scénář a rozhodli se pro propagaci zvolit krátký animovaný spot. Se scénářem  pomohla naše profesionální copywriterka a moderátora si klient vybral v naší velké databázi hlasů (více jak 260 rodilých mluvčích z 23 zemí).

Řešení – formát a styl animace
Pro propagaci videa na YouTube jsme vybrali reklamu formátu tzv. bumber videa. Jedná se o nepřeskočitelnou reklamu v maximální délce až 7 sekund. Reklamy se umisťují před klasické video přehrávané na Youtube. Druhově se řadí mezi TrueView In-Stream videa a lze je nastavit přes reklamní rozhraní Google Ads.

www.drevoastavby.cz

Michal Čápjednatel MBetting

BALÍČEK VIDEÍ PRO KOMPLETNÍ ONLINE PROPAGACI (B2C sektor)

Dobrý den, opravdu to prostě nemá chybu! Veškeré verze jsou úplně super. 🙂 Děkujeme za bezproblémovou a kvalitní spolupráci.

Problém a požadavek klienta
Není třeba volit propagaci buď  anebo – náš klient nás oslovil s jasným požadavkem: Chtěl by vysvětlit principy sázení všem zájemcům a zároveň na ně cílit napříč internetem. Pro svou animaci zvolil jednoduchý 2D styl a na nás tak bylo navrhnout strategii.

Řešení – formát a styl animace
Doporučili jsme balíček videí. Zatímco nejdelší video využívá klient k prezentaci na svém webu, kratší dvacetisekundová verze plní svůj účel při propagaci na sociálních sítích. Šestisekundový spot pak slouží k remarketingu jako bumper video – tedy spot, který nelze přeskočit a divák jej tak musí zhlédnout do konce.

Na web: 87s

Na sociální sítě: 21s

Na remarketing: 6s

www.mbetting.cz

Tomáš Bušekrealitní makléř

REKLAMA NA SOCIÁLNÍ SÍTĚ

Za mě absolutní spokojenost s výsledkem - fakt super!

Problém a požadavek klienta
Animaci můžete využít i k sebepropagaci. Pan Bušek se na nás obrátil, abychom mu pomohli vytvořit krátkou reklamu na sociální sítě, ve které na sebe bude moci upozornit a vrýt se tak do podvědomí potenciálním klientům či partnerům.

Řešení – formát a styl animace
Zvolili jsme proto 2D animaci o několika málo postavách. Držíme se totiž zásady, že méně je někdy více – krátký animovaný spot proto nemusí být plejádou avatarů. V kombinaci s proklikem na osobní stránku pak video dostane diváka přesně tam, kde ho chtěl klient mít.

Philippe NiederhauserCEO TBS-Biometrics

PROMO VIDEO PRO ŠVÝCARSKÉHO KLIENTA

For the launch of our new touchless identification device with integrated thermal sensor, we were looking for a specialized company being able to help us to visualize the solution benefits in a short animation. Animacka did this to our full satisfaction and therefore we are happy to recommending Animacka.

Problém a požadavek klienta:
Když se na nás tato švýcarská firma obrátila, měla o finálním spotu již určitou představu. Cílem bylo propagovat nové zařízení, které slouží k detekci teploty nejen u zaměstnanců. Tak trochu oříšek byl ale výběr stylu.
Klient požadoval video, které bude nadčasové, lehce formální a především korporátní. Průběh spotu také musel být dostatečně srozumitelný i bez zvuku.

Řešení – formát a styl animace
Navrhli jsme proto křivkovou animaci, kterou jsme následně sladili do brandových barev klienta. Vznikl tak spot, který se hodí k prezentaci v jakémkoliv prostředí – na sociálních sítích, na webu či na veletrhu. Textové bubliny pak udržují srozumitelnost videa také bez zvuku. Vzhledem k celosvětovému potenciálu produktu volil klient anglickou mutaci videa.

www.tbs-biometrics.com

Toyoda Goseimezinárodní výrobní společnost

ŠKOLÍCÍ VIDEO

Spolupráce s Animačkou byla velmi snadná. Vzhledem k tomu, že se jednalo o naší první zkušenost, jsme neměli moc představu. Proto jsme ocenili profesionální a kreativní přístup celého týmu a vzniklo tak povedené video ke školení. Pro naše zaměstnance se tak školení stalo mnohem zábavnější. Doporučuji.

Problém a požadavek klienta:
BOZP školení jsou v dnešní době velmi žádaná. Tato ukázka dokazuje, že při správně zvoleném pojetí scénáře nemusí být BOZP školení nuda. 
Záměrem klienta, který nás pro tento projekt oslovil, bylo ztvárnit zásady první pomoci názornou a poutavou formou. Dodal nám hrubé podklady ke scénáři a my jsme je přetvořili ve scénář.

Řešení – formát a styl animace:
V tomto případě nebylo třeba pojmout animaci ve 3D provedení a pro pochopení situace tak hravě stačilo i praktické 2D řešení. Animace o celkové délce 5 minut pak byla za pár týdnů dostupná na interním serveru společnosti a školení zaměstnanců zábavnější a poutavější formou mohlo začít. .

www.tgcz.cz

Magistrát města Brna

VZDĚLÁVACÍ VIDEO PRO STÁTNÍ SEKTOR

Děkujeme za spolupráci na tvorbě animovaného videa. Komunikace byla velice příjemná a vstřícná. Projektová manažerka se vždy snažila vyhovět našim požadavkům, poradit a nabídnout i něco navíc. Naše návrhy na úpravy byly rychle zapracovány a s konečnou podobou animovaného videa jsme spokojeni. Přeji mnoho pracovních úspěchů.

Problém a požadavek klienta
Naším klientem zdaleka nemusí být jen firmy, důkazem je toho tento projekt pro Magistrát města Brna. V rámci zadání bylo třeba vytvořit celkem čtyři třicetisekundové spoty s tematikou, jak předcházet úrazům či jak rozpoznat cévní mozkovou příhodu.

Řešení – formát a styl animace
Vzhledem k povaze spotů jsme zvolili jednoduchou 2D animaci, která nám umožňuje i složitá témata znázornit tak, aby divák spot se zájmem zhlédl do konce. Jednoduché a názorné scény pak přispívají k tomu, že sdělení porozumí každá věková skupina.

www.brno.cz

Pavel Korejtkospolečnost Dřevoastavby

BUMPER REKLAMA NA YOUTUBE / IDEÁLNÍ PRO REMARKETING

Video je perfektní! Moc Vám děkuji za spolupráci a pomoc při jeho tvorbě a přeji mnoho dalších pracovních úspěchů.

Problém a požadavek klienta
V létě 2019 oslovil Animačku pan Korejtko s jasným záměrem – realizovat PPC kampaň pro český trh. Jejím cílem mělo být zvýšení celkového povědomí o projektech a realizaci dřevostaveb na klíč. Divákům mělo video zprostředkovat odpověď na otázku,  jak vybrat ověřené dodavatele dřevostavby. 
Z materiálů klienta, které byly velmi obsáhlé, jsme sestavili krátký scénář a rozhodli se pro propagaci zvolit krátký animovaný spot. Se scénářem  pomohla naše profesionální copywriterka a moderátora si klient vybral v naší velké databázi hlasů (více jak 260 rodilých mluvčích z 23 zemí).

Řešení – formát a styl animace
Pro propagaci videa na YouTube jsme vybrali reklamu formátu tzv. bumber videa. Jedná se o nepřeskočitelnou reklamu v maximální délce až 7 sekund. Reklamy se umisťují před klasické video přehrávané na Youtube. Druhově se řadí mezi TrueView In-Stream videa a lze je nastavit přes reklamní rozhraní Google Ads.

www.drevoastavby.cz

Michal Čápjednatel MBetting

BALÍČEK VIDEÍ PRO KOMPLETNÍ ONLINE PROPAGACI (B2C sektor)

Dobrý den, opravdu to prostě nemá chybu! Veškeré verze jsou úplně super. 🙂 Děkujeme za bezproblémovou a kvalitní spolupráci.

Problém a požadavek klienta
Není třeba volit propagaci buď  anebo – náš klient nás oslovil s jasným požadavkem: Chtěl by vysvětlit principy sázení všem zájemcům a zároveň na ně cílit napříč internetem. Pro svou animaci zvolil jednoduchý 2D styl a na nás tak bylo navrhnout strategii.

Řešení – formát a styl animace
Doporučili jsme balíček videí. Zatímco nejdelší video využívá klient k prezentaci na svém webu, kratší dvacetisekundová verze plní svůj účel při propagaci na sociálních sítích. Šestisekundový spot pak slouží k remarketingu jako bumper video – tedy spot, který nelze přeskočit a divák jej tak musí zhlédnout do konce.

Na web: 87s

Na sociální sítě: 21s

Na remarketing: 6s

www.mbetting.cz

Tomáš Bušekrealitní makléř

REKLAMA NA SOCIÁLNÍ SÍTĚ

Za mě absolutní spokojenost s výsledkem - fakt super!

Problém a požadavek klienta
Animaci můžete využít i k sebepropagaci. Pan Bušek se na nás obrátil, abychom mu pomohli vytvořit krátkou reklamu na sociální sítě, ve které na sebe bude moci upozornit a vrýt se tak do podvědomí potenciálním klientům či partnerům.

Řešení – formát a styl animace
Zvolili jsme proto 2D animaci o několika málo postavách. Držíme se totiž zásady, že méně je někdy více – krátký animovaný spot proto nemusí být plejádou avatarů. V kombinaci s proklikem na osobní stránku pak video dostane diváka přesně tam, kde ho chtěl klient mít.

(+420) 702 075 709
info@animacka.cz

Smart Online s.r.o.
Březenecká 4750,
Chomutov 430 04, ČR

IČO: 07522690
DIČ: CZ07522690

Školení zaměstnanců
Máte zájem o snížení počtu úrazů a chyb na pracovišti?
Zjistit více