Proč jsou video reference pro vaši
značku tak důležité?
Testimoniály jsou v určitém směru značkou kvality. Proto jsou pro mnoho zákazníků tak důležité. Lidé už mají v dnešním světě fake news dost rádoby pravdivých a senzačních zpráv o tom, jak jim právě tenhle produkt pomůže vyřešit problém. Proto jsou pro budování vztahů uživatelské recenze nezbytné - nejen pro potenciálního zákazníka, ale i pro vás coby marketéra. Že jste o jejich významu ještě nepřemýšleli? Přesvědčíme vás, že jsou nedílnou součástí vaší marketingové strategie.
Pomáhají budovat důvěryhodnost
Dobré jméno máte v byznysu jen jedno. Které společnosti dáte přednost - té je bez recenzí, nebo té, která se může pyšnit stovkami kladných hodnocení? Bingo! Dejte svým zákazníkům možnost podělit se o dobré zkušenosti s ostatními. V internetových vodách pak hned získáte lepší pověst. Výzkum společnosti BigCommerce mluví jasně: 72 procent zákazníků uvádí, že pozitivní recenze v nich vzbuzují větší důvěru a motivují je k nákupu. Pro 88 procent spotřebitelů mají pak online recenze stejnou váhu jako osobní doporučení. Tato čísla rozhodně nejsou zanedbatelná. Pokud testimoniály dobře využijete, můžete významně zvýšit důvěryhodnost vašeho podnikání.
Ukazují, jak váš produkt řeší problém
Dobrá recenze skvěle ilustruje, jak vaše produkty a služby pomohly vyřešit opakující se problémy zákazníků. Testimoniál to dokáže mnohem lépe a bezprostředněji, než třeba brožura nebo článek. Zvlášť, pokud se vydáte cestou videonahrávky. Podle průzkumů State of video marketing dává 68 procent lidí přednost recenzi ve formě krátkého videa. Naproti tomu jen 15% upřednostňuje čtení textu. Pokud tak spojte síly videa a recenzí uživatelů, zvýšíte tak míru zaujetí potenciálních zákazníků.
Jsou průkazné
Koupili jste si někdy produkt jenom proto, že ho vychválila celebrita? Nebo jste se rozhodli zajít do restaurace, protože vám ji doporučili vaši přátelé a rodina? Pokud ano, možná o tom ani nevíte, ale zařadili jste se k zástupu těch, kteří danou službu nebo produkt vyzkouší jen proto, aby zjistili, jestli za to ten povyk a tolik nadšení opravdu stojí. Jde o jednoduchý prodejní trik. Pokud se to líbí ostatním, zvlášť pak těm z mého okolí, mohlo by se mi to přece líbit taky, ne? Výzkum ukázal, že na recenze dá až 95 procent lidí. Ať už jsou pozitivní, nebo negativní, významně ovlivňují naše nákupní rozhodování. Čím více lidí projeví zájem, tím spíš nás přesvědčí k nákupu - tolik by se jich přece nemohlo zmýlit, nebo snad ano?
Dodají vašemu brandu lidskost
Všichni milujeme příběhy. Zvědavost a empatie vůči ostatním lidem je nedílnou součástí naší psychiky. I proto jsou testimoniály tak účinné. Na produkty pomáhají nahlížet z jiného úhlu a zákazníkům tak umožní je lépe pochopit a porozumět jim. Velké značky utrácí miliony za kampaně, který jejich produktům dodají lidskost. Vy stejného výsledku můžete dosáhnout za zlomek ceny, tím, že budete využívat testimoniály. Tím spíš, že jen 34 procent zákazníků nakupujících v B2B sektoru považuje obsah generovaný samotnými dodavateli za důvěryhodný.
S čím vám Ratingo pomůže?
Dokonale odprezentujete produkty, předáte emoce a zvýšíte jak důvěryhodnost, tak prodeje.
Zvýšíte důvěryhodnost
Ratingo se stane ukazatelem kvality prodejce.
Je to prosté: Dávají vám klienti rádi video reference? Očividně jsou opravdu spokojení. Nemáte od nich ani jednu? Pravděpodobně k tomu mají důvod.
Udržíte návštěvníky na
e-shopu
informace u konkurence nebo na Youtube. A místo toho hned nakoupí.
Získáte kvalitní obsah
na sociální sítě
Video recenze můžete snadno sdílet na sociálních sítích, které se rázem stanou ještě účinnějším marketingovým nástrojem (=social proof, user experience).
Snížíte počet reklamací
Když přesně víte, co můžete čekat, tak nejen, že pravděpodobněji daný produkt nakoupíte, ale i mnohem méně pravděpodobněji ho vrátíte. S dostatečnými informacemi o něm se sníží počet reklamací a s nimi spojené náklady.
Zvýšíte své prodeje
Díky autentickým video recenzím získají váhající návštěvníci vše, co potřebují, aby se u vás rozhodli nakoupit. A poté se rádi vrátili.
Snadno získáte video recenze
Telefon má dnes každý. Proto je natočení video recenze s intuitivní aplikací Ratingo jednoduché, rychlé a v požadující kvalitě, formátu i délce.
Jak Ratingo funguje?
Žádost o video recenzi
Natočení a odeslání video recenze
E-shop získá video recenzi
Uživatel získá odměnu
84 % zákazníků
si před nákupem vyhledává recenze.
Pokud je nenajdou přímo v e-shopu, odchází na Google nebo Youtube, aby se dozvěděli o zkušenosti lidí, kteří už produkt zakoupili. A zpátky se už nevrátí.
Klíčové vlastnosti Ratingo
1
Automatické odesílání odměn
Poté co si e-shop recenzi stáhne, uživateli přijde notifikace e-mailem a obdrží svou odměnu za natočení.
2
Žádné stahování
a instalování aplikace
Ratingo není klasická aplikace, která se stahuje a instaluje. Jednorázově se zobrazí pomocí naskenování QR kódu nebo kliknutím na odkaz, což je user friendly.
3
Perzonalizované QR kódy
Každá položka má svůj unikátní QR kód. E-shop tak ihned po natočení recenze ví, k jakému produktu ji přiřadit. A pak ji jedním kliknutím na danou stránku na nahrajete.
4
Napojení na sociální sítě
Video recenze lze jedním kliknutím jednoduše sdílet na sociálních sítích e-shopu.
5
Natáčení ve FullHD a snadný upload
Video se natáčí ve Full HD rozlišení a ihned po natočení se automaticky odešle do administrace e-shopu.
6
Mobilní i desktopová verze administrace
E-shop má na jednom místě v administraci všechny video recenze a může s nimi pracovat jak na telefonu, tak i na desktopu.
7
Zobrazení plusů
a mínusů
Každý si může vypsat klady a zápory produktu, které se zobrazí při natáčení, aby na nic nezapomněl. Plusy a mínusytaké poslouží v náhledu videa jako rychlá informace pro diváka o obsahu videa.
Chcete si sami nezávazně vyzkoušet Ratingo?
Není nic jednoduššího. Naskenujte si mobilním zařízením k tomu určený QR kód a zkuste si náhrát vlastní video referenci.
Doteď jste testimoniálům nevěnovali pozornost? Měli byste, protože …
...pozitivní recenze ovlivňují zákazníky.
- 77 % čte nebo sleduje (video) recenze před tím, než si daný produkt objedná.
(Juniper Research) - Pro 79 % lidí nakupujících na e-shopech mají online recenze stejnou váhu jako doporučení od přátel nebo rodiny.
(Bright Local) - 85 % zákazníků čte nebo sleduje až 10 recenzí před tím, než danému obchodu nebo službě uvěří. (Search Engine Land)
- 90 % respondentů uvádí, že pozitivní reference mají vliv na jejich rozhodnutí během nákupu. (Dimensional Research)
- Uživatelské recenze zvyšují nákupní konverze až o 74 %
(People Claim)
Kontakt
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed aliquam efficitur nisl, ac ullamcorper justo dictum vel.
Kde nás najdete + app store