Jak v jedné minutě prodat to, co vaše firma nabízí?

29.5. 2018 (Aktualizováno: 2.6. 2018)Markéta Brožová3116x0 Komentářů

Proměnit návštěvníka vašich stránek v platícího zákazníka je někdy zatracená dřina. Vysvětlovat, ukazovat a nabízet psanou formou stoprocentně funguje, často ale čtenář ztratí chuť dočíst prodejní text dřív, než se stihne s nabízeným produktem blíže seznámit.

Jeho pozornost odvede postranní banner, otevřená záložka na liště a do toho mu na Facebook přijde zpráva, která ho nevratně svede do víru sociálních sítí. Existuje vůbec nějaká účinná páka, která by podobným ztrátám mohla zamezit?

Video, která zaujme a prodá

Videomarketing je jedním z nejvýše ceněných marketingových nástrojů současnosti. Využívá vizualizace k mnohem většímu rozvoji představivosti a hlubšímu usazení informací do paměti, a také faktu, že na krátké video se prostě každý rád podívá. Myslíte, že by video vystavené na vašich stránkách bylo tím pravým ořechovým, čím trochu rozpohybovat vaše podnikání

Dodržujte 3 jednoduché zásady a začněte prodávat:

Buďte srozumitelní

I na ploše jedné minuty máte možnost prodat to nejlepší, co ve vás je. Nesmíte se do toho ale pouštět moc zeširoka.

Samozřejmě, že toho máte spoustu, co nabídnout. Ano, o vašem produktu by se dalo hovořit celé dlouhé zimní večery.

Jenže takové video by vám nikdo nedokoukal.

Proto si předem promyslete to nejdůležitější a nejúčinnější, čím svého diváka zaujmete, a naservírujte mu to ve stručné, snadno vstřebatelné formě.

Vsázejte na emoce

Jedna zavedená marketingová poučka říká: „Slova sdělují, emoce prodávají.” A není lepšího prostředku pro emoce než obrazy pospojované do líbivého videa.

Na diváka působí příběh, barvy, zvuky i ty nejjemnější detaily. Nebojte se využít co nejširší škálu – napětí, vtip a hlavně ten nejúčinnější pohon všech zákazníků: strach.

Potrefte husu

Ne že by se přímo muselo střílet, bez účinné zbraně se ale při prodávání zboží neobejdete. Zákazník se u vašeho videa musí chytit za hlavu. Musí si uvědomit, že přesně tohle potřeboval.

Využijte znalosti jeho obav a starostí a předložte před něj problém, který se ho týká. Když se v příběhu pozná, máte napůl vyhráno. Zatněte drápky už od začátku a buďte si jistí, že po dobu trvání videa pro něj zbytek internetu přestane existovat.

Nabídněte řešení a prodejte

Půdu pro finální výzvu k akci jste si připravili. Teď už jen ukažte, že právě vy nejlépe víte, jak divákovi s jeho situací pomoci.

Tenhle obchod už vám přes prsty neproteče.

Chcete začít prodávat během jedné minuty?

Vezměte si na pomoc Animačku a začněte na videu, které má úspěch, pracovat ještě dnes.

 

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů