Proměnit návštěvníka vašich stránek v platícího zákazníka je někdy zatracená dřina. Vysvětlovat, ukazovat a nabízet psanou formou stoprocentně funguje, často ale čtenář ztratí chuť dočíst prodejní text dřív, než se stihne s nabízeným produktem blíže seznámit.
Jeho pozornost odvede postranní banner, otevřená záložka na liště a do toho mu na Facebook přijde zpráva, která ho nevratně svede do víru sociálních sítí. Existuje vůbec nějaká účinná páka, která by podobným ztrátám mohla zamezit?
Videomarketing je jedním z nejvýše ceněných marketingových nástrojů současnosti. Využívá vizualizace k mnohem většímu rozvoji představivosti a hlubšímu usazení informací do paměti, a také faktu, že na krátké video se prostě každý rád podívá. Myslíte, že by video vystavené na vašich stránkách bylo tím pravým ořechovým, čím trochu rozpohybovat vaše podnikání
I na ploše jedné minuty máte možnost prodat to nejlepší, co ve vás je. Nesmíte se do toho ale pouštět moc zeširoka.
Samozřejmě, že toho máte spoustu, co nabídnout. Ano, o vašem produktu by se dalo hovořit celé dlouhé zimní večery.
Jenže takové video by vám nikdo nedokoukal.
Proto si předem promyslete to nejdůležitější a nejúčinnější, čím svého diváka zaujmete, a naservírujte mu to ve stručné, snadno vstřebatelné formě.
Jedna zavedená marketingová poučka říká: „Slova sdělují, emoce prodávají.” A není lepšího prostředku pro emoce než obrazy pospojované do líbivého videa.
Na diváka působí příběh, barvy, zvuky i ty nejjemnější detaily. Nebojte se využít co nejširší škálu – napětí, vtip a hlavně ten nejúčinnější pohon všech zákazníků: strach.
Ne že by se přímo muselo střílet, bez účinné zbraně se ale při prodávání zboží neobejdete. Zákazník se u vašeho videa musí chytit za hlavu. Musí si uvědomit, že přesně tohle potřeboval.
Využijte znalosti jeho obav a starostí a předložte před něj problém, který se ho týká. Když se v příběhu pozná, máte napůl vyhráno. Zatněte drápky už od začátku a buďte si jistí, že po dobu trvání videa pro něj zbytek internetu přestane existovat.
Půdu pro finální výzvu k akci jste si připravili. Teď už jen ukažte, že právě vy nejlépe víte, jak divákovi s jeho situací pomoci.
Tenhle obchod už vám přes prsty neproteče.
Vezměte si na pomoc Animačku a začněte na videu, které má úspěch, pracovat ještě dnes.