Nezávazná konzultace
k animovanému videu
Získejte do 15 minut video strategii na míru
a cenu. Zamluvte si termín konzultace nebo nám rovnou zavolejte na tel. 702 075 709
- Potřebujete, aby potenciální klienti pochopili, co nabízíte a jak jim může váš produkt nebo služba pomoc?
- Chcete proměňovat návštěvníky vašeho webu v platící zákazníky?
- Chtěli byste mít prodejní video, které bude vysvětlovat a prodávat za Vás 24 hodin 7 dní v týdnu?









Konzultací vás provede:

Zdeněk Tůma
kreativní ředitel
e-mail: zdenek@animacka.cz
tel. +420 702 075 709
Zavolejte mi od:
Po-Pá od 8:00-17:00
- Spojíme se telefonicky a probereme vaše podnikání (čím se zabýváte)
- Kdo je váš zákazník a jak s ním ideálně komunikovat
- Co je vaším cílem (získat návštěvnost, více prodejů, stažení aplikace, vzdělání zaměstnanců apod.)
- Jaké animované video by pro vás bylo nejvhodnější (styl, délka videa apod.)
- Probereme, jak by měla vypadat vaše video kampaň
- Následně získáte PDF dokument s návrhem vaší video strategie.
Showreel - ukázky našich prací
Jak probíhá proces spolupráce
Jak propagovat animované video
E-learningová animovaná videa
Jak vám pomůže animované video?
Stačí pár sekund
Zvýší vaše tržby
Vylepšíte SEO až 53x
Příběh vaší značky
24h. obchodník
Zákazník vám neuteče
Jaká videa tvoříme?
Promo videa
Explainer videa
Onboarding videa
Reklamy na sociální sítě
Bumper reklamy na YouTube/ remarketing
E-learningová videa
Školení BOZP / první pomoc
Školení výrobních postupů na míru
Níže naleznete ukázky stylů videí pro inspiraci.
Máte-li vlastní ukázku stylu, která se Vám líbí, pošlete nám ji.
1
Lámete si hlavu nad tím, jak představit všechny funkce produktu? Nechte to na nás.
2
Ať už prodáváte nemovitosti, nebo byste rádi zlepšili prodejnost čehokoliv jiného, s námi zajíce v pytli nekoupíte.
3
Nakupování, komunikace, sociální sítě. Tři aktivity, které tvoří den mnohým z nás. Odlište se od konkurence. Kreativitě se meze nekladou.
4
Animace, která jistě osloví nejednu maminku na mateřské. Máte produkt vhodný právě pro ni? Sem s ním!
5
Animace nejen pro vysvětlení IT procesů ve firmě.
6
Oříšky, ovoce, zelenina a další sortiment. Vdechnout život, dodat mluvené slovo a zajímavou podobu, umíme čemukoliv.
7
Nejen portálům můžete věřit. Pokud budete věřit animaci a Animačce, chybu neuděláte.
8
Ekologie a energie. Neziskové projekty. Veřejně prospěšné aktivity. Rozšiřte dobrou myšlenku kvalitním a chytlavým videem.
9
Video v jednoduchém barevném provedení – zde jako promo video k představení mobilní aplikace. Sdělte všechno potřebné rychle a jednoduše.
10
Převážně černobílá, beze slov a přesto atraktivní. Křivková animace nadchne každého. Získala si i vás?
11
Ať už chcete svým příznivcům vzkázat cokoliv, přesvědčíme vás, že animace je tím správným prostředkem. Stačí nám jen sdělit podrobnosti.
12
Je libo trochu humoru, nadsázky a zajímavého voiceoveru? Stačí říct!
13
A zase ta vizualizace. Opět 3D, ale zase jinak. (Nejen) pro všechny developery, makléře a stavaře jsme připravení vytvořit video podle představ.
14
Školicí videa dostanou s animací ten potřebný drive. Zvuk netřeba, realistické ztvárnění a trocha vtipu k tomu, to je ale nutnost.
15
Lidské oko do útrob produktů nevidí. Animace ano! Znázorněte stavbu produktů i spotřebičů. Viditelné bude i to, co jinak vidět není.
Video reference
Petra Holubcová
www.system4u.cz
Michal Čáp
www.mbetting.cz
Josef Řezníček
www.copyvcelka.cz
doc. Ing. Petr Všetečka, PhD.
www.projektoveriadenie.sk
Textové reference
Výsledky našich klientů


EXPLAINER VIDEO
V naší firmě vyvíjíme mimo jiné systém pro komplexní řešení výrobní agendy, se kterým oslovujeme potenciální zájemce. Firmy, na které primárně cílíme, o našem produktu ale ještě donedávna prakticky vůbec nevěděly. Proto jsme se je rozhodli oslovit e-mailem s vloženým animovaným videem. Klip od Animačky měl velký úspěch. Všem se líbil a máme na něj pozitivní ohlasy.
Ukázalo se, že 90s spot si ochotně pustí i lidé, kteří by to samé sdělení v textové podobě nikdy nedočetli.
Úspěšnost e-mailů je rázem o 20 % vyšší.
Video nám výrazně zjednodušuje komunikaci se zákazníky. Odkaz na něj už přidáváme do nabídek, kde ho 80 % lidí zhlédne a mnoho z nich vyjádří zájem o předvedení systému. Úspěšnost videa potvrzují nejen tvrdá data, ale i zpětná vazba od klientů. Ti si pochvalují, že díky němu jim je náš produkt mnohem jasnější.
Nemusíme tak tvořit a posílat několikastránkové manuály ani dlouze po telefonu či e-mailu vysvětlovat, co vlastně nabízíme. Tohle všechno už za nás dělají spoty.
Nejdůležitější je pro nás ale skutečnost, že po nastavení nové koncepce marketingu, jejíž součástí byly i animované spoty, vzrostla během posledních měsíců obratovost naší firmy o 100 %.”
www.emistr.cz


PROMO VIDEO
Pro Animačku jsme se rozhodli na základě doporučení, nyní slavíme roční výročí naší spolupráce a jsme velmi spokojeni. Animačka pro nás kreslí hezká produktová videa, která v jedné minutě dokážou vysvětlit víc než pět stránek textu. Pracují velmi rychle, k videu napíší i scénář a to vše za velmi rozumnou cenu. Podívejte se na naši stránku a posuďte sami!
A co říká náš klient pan Holoubek?
Proč je výhodnější animované video oproti hranému?
Jsme přední poskytovatel platebních technologií a softwarových řešení na světě. V České republice provozujeme síť 50 000 platebních terminálů a patříme tak mezi největší společnosti na trhu.
Vzhledem k různým typům služeb a terminálů ale často řešíme problém: Potřebujeme předem připravit prezentaci produktu, který vlastně fakticky ještě ani nevznikl.
Některé naše produkty bychom tak ani v reálném prostředí natočit nezvládli.
Nové terminály často nemáme předem po ruce. Právě to nám umožňuje animace.
Můžeme nakreslit a navrhnout terminály a další objekty nebo produkty, které ještě nemáme k dispozici. V den spuštění služby je pak můžeme rovnou promovat a neztrácíme čas.
Spoty používáme jednak jako explainer videa na webu, a pak také jako promo videa na sociálních sítích. Jsou jednoduchá a názorná. Naše služby klientům vysvětlí srozumitelně, rychle a v zásadě s minimálními náklady.
Reálné, dobře vypadající video, se skutečnými herci a terminály, by nás stálo přinejmenším o polovinu více.
Postprodukce hraného spotu je poté také zdlouhavější. Problém bývá i se zajištěním lokací.
Realizaci animací jsme proto velmi ocenili zejména v době, kdy jsme nemohli - z důvodu tvrdých lockdownů - tvořit žádné hrané materiály. Další úskalí hraných videí oproti animaci je v jazykových mutacích. Máme čtyři jazyky, ve kterých prezentujeme. V hraných videích tedy využíváme buď titulky, nebo zajistíme kompletní dabing. V animaci tuto starost nemáme, hlavní postavě se vybraný voice over vloží přímo do úst. Divákům tak je animace bližší.
www.globalpayments.cz
PROMO VIDEO VE VÍCE JAZYKOVÝCH MUTACÍCH
Pro Animačku jsme se rozhodli na základě doporučení, nyní slavíme roční výročí naší spolupráce a jsme velmi spokojeni. Animačka pro nás kreslí hezká produktová videa, která v jedné minutě dokážou vysvětlit víc než pět stránek textu. Pracují velmi rychle, k videu napíší i scénář a to vše za velmi rozumnou cenu. Podívejte se na naši stránku a posuďte sami!
Problém a požadavek klienta
Pro klienta jsme tvořili české video k propagaci na sociálních sítích a webu. Protože jde ale o mezinárodní společnost, brzy vyvstal problém s tím, že české video bylo pro ostatní trhy nesrozumitelné.
Řešení – formát a styl animace
Přistoupili jsme proto k tvorbě jazykových mutací. Z naší databáze hlasů, která čítá více než 200 hlasů z 26 zemí světa, si klient vybral odpovídající hlasy také pro slovenskou, rumunskou a německou verzi. Problém s nesrozumitelností videa ze strany zahraničních klientů a partnerů jsme tak pomohli snadno vyřešit.
Domluvte si termín konzultace nebo mi zavolejte
na tel: 702 075 709 a během 15min. vám navrhnu
video strategii na míru + cenu.