Náš klient: ,,Chtěli jsme bumper videem vyzkoušet inzerci na YouTube. A povedlo se!“

27.7. 2020 (Aktualizováno: 17.9. 2022)Markéta Brožová2726x0 Komentářů

Délka animovaných videí je opravdu různorodá. Obecně doporučujeme délku do 90 sekund, v případě školících videí ale není výjimkou ani 60 minut animace. Druhým pólem je poté video reklamní, kdy se snažíme pozornost diváka zaujmout co možná nejrychleji – v případě bumper videa pak máme pouhých šest sekund. Pro tento typ videa se rozhodl také pan Vondruška z www.hitprace.cz. 

 

Co ho k tomu vedlo?

Pracovní portál HitPrace.cz slouží jak lidem, kteří se dívají po novém zaměstnání, tak i firmám, které nové posily do týmu hledají. Snažíme se mít co nejširší nabídku pracovních míst a mám partnerství s dalšími subjekty na pracovním trhu. Touto širokou spoluprací s dalšími subjekty na pracovním trhu se odlišujeme od konkurence – skutečně rádi a bezplatně přijímáme nové partnerské firmy, které dokáží našim návštěvníkům, nabídnout pracovní místa. Stále hledáme nové cesty, jak na web přitáhnout cílené návštěvníky.

 

Jak a k čemu takové video klient použil?

Záměrem bylo díky reklamě ve formátu bumper videa vyzkoušet inzerci na Youtube + začlenit do akviziční a retargetingové strategie na Sklik, Google Ads a Facebooku. Např. velmi hezky se povedlo využít video na Facebooku, kde ho používáme pro získání odběratelů newsletteru (denní souhrn nových nabídek práce) ve formě Lead Ads. Tzn. přihlášení k odběru probíhá ještě na straně Facebooku.

 

Video lidé dokonce i sami sdílí a lajkují – a reklama plní své stanovené cíle díky vysokému konverznímu poměru na zadání e-mailových adres. Video v rámci marketingových kanálů pak klient používá i jako retargetingové – připomínka pro stávající návštěvníky, kteří ale dosud nejsou přihlášeni k odběru pracovních nabídek pomocí e-mailu.

A protože víme, že jedno doporučení mnohdy vydá za tisíc reklamních sloganů, o jedno – které nás moc potěšilo – se s vámi na závěr tohoto článku podělíme.

 

Se službami Animačky jsem byl velmi spokojený – domluvili jsme se velmi pružně na specifikaci zadání, ze strany Animačky jsem získal návrhy, jak video pojmout, vyladili jsme text a vybral jsem si hlas, kterým má být reklama namluvena. Po krátké době jsem dostal zpracovaný návrh videa, který jsme ještě společně drobně doladili a video bylo hotovo.

Nejvíce jsem ocenil rychlost návrhů, zpracování a celkově příjemnou a rychlou komunikaci – naslouchání a porozumění záměru i návrh a zpracování vhodné kreativy. Bylo to moje první seznámení s video reklamou – až budu zvažovat další videa, ozvu se rovnou Animačce.

Pavel Vondruška
Zakladatel portálu HitPrace.cz

Rádi vypracujeme scénář a animované video i pro váš projekt! Každý klient je pro nás novou výzvou! A tak ať už máte jakýkoliv druh služby nebo podnikání, ozvěte se nám! Nejlépe ještě dnes – zavolejte Zdeňkovi Tůmovi na +420 702 075 709.

Budeme se těšit.

A panu Vondruškovi děkujeme za příjemnou spolupráci a přejeme mnoho úspěchů!

 

 

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů