Délka animovaných videí je opravdu různorodá. Obecně doporučujeme délku do 90 sekund, v případě školících videí ale není výjimkou ani 60 minut animace. Druhým pólem je poté video reklamní, kdy se snažíme pozornost diváka zaujmout co možná nejrychleji – v případě bumper videa pak máme pouhých šest sekund. Pro tento typ videa se rozhodl také pan Vondruška z www.hitprace.cz.
Pracovní portál HitPrace.cz slouží jak lidem, kteří se dívají po novém zaměstnání, tak i firmám, které nové posily do týmu hledají. Snažíme se mít co nejširší nabídku pracovních míst a mám partnerství s dalšími subjekty na pracovním trhu. Touto širokou spoluprací s dalšími subjekty na pracovním trhu se odlišujeme od konkurence – skutečně rádi a bezplatně přijímáme nové partnerské firmy, které dokáží našim návštěvníkům, nabídnout pracovní místa. Stále hledáme nové cesty, jak na web přitáhnout cílené návštěvníky.
Záměrem bylo díky reklamě ve formátu bumper videa vyzkoušet inzerci na Youtube + začlenit do akviziční a retargetingové strategie na Sklik, Google Ads a Facebooku. Např. velmi hezky se povedlo využít video na Facebooku, kde ho používáme pro získání odběratelů newsletteru (denní souhrn nových nabídek práce) ve formě Lead Ads. Tzn. přihlášení k odběru probíhá ještě na straně Facebooku.
Video lidé dokonce i sami sdílí a lajkují – a reklama plní své stanovené cíle díky vysokému konverznímu poměru na zadání e-mailových adres. Video v rámci marketingových kanálů pak klient používá i jako retargetingové – připomínka pro stávající návštěvníky, kteří ale dosud nejsou přihlášeni k odběru pracovních nabídek pomocí e-mailu.
A protože víme, že jedno doporučení mnohdy vydá za tisíc reklamních sloganů, o jedno – které nás moc potěšilo – se s vámi na závěr tohoto článku podělíme.
Se službami Animačky jsem byl velmi spokojený – domluvili jsme se velmi pružně na specifikaci zadání, ze strany Animačky jsem získal návrhy, jak video pojmout, vyladili jsme text a vybral jsem si hlas, kterým má být reklama namluvena. Po krátké době jsem dostal zpracovaný návrh videa, který jsme ještě společně drobně doladili a video bylo hotovo.
Nejvíce jsem ocenil rychlost návrhů, zpracování a celkově příjemnou a rychlou komunikaci – naslouchání a porozumění záměru i návrh a zpracování vhodné kreativy. Bylo to moje první seznámení s video reklamou – až budu zvažovat další videa, ozvu se rovnou Animačce.
Pavel Vondruška
Zakladatel portálu HitPrace.cz
Rádi vypracujeme scénář a animované video i pro váš projekt! Každý klient je pro nás novou výzvou! A tak ať už máte jakýkoliv druh služby nebo podnikání, ozvěte se nám! Nejlépe ještě dnes – zavolejte Zdeňkovi Tůmovi na +420 702 075 709.
Budeme se těšit.
A panu Vondruškovi děkujeme za příjemnou spolupráci a přejeme mnoho úspěchů!