Nedokážu popsat, jak těžké to je pracovat na obchodní animaci, která má hrozný scénář.
Je obzvláště obtížné, když člověk, která vytváří videoanimaci (například já) nerozumí produktu ze čtení scénáře klienta, a to i poté, co se vyptám klienta na řadu otázek. Jak to potom má pochopit v 1,5 minutovém videu Váš budoucí klient?
Je opravdu důležité udělat scénář tak, aby byl pochopitelný pro člověka, který to uslyší a uvidí poprvé, motivující k akci, ale zároveň jednoduchý a stručný. Takže tuto část určitě nepodceňujte.
Pokud si píšete scénář sami pro vaše video, pak se určitě držte osvědčené struktury pro tvorbu scénáře videí, která vypadá takto:
Největší část by měl tvořit bod 3, zbytek byste měli být schopni zvládnout se dvěma nebo třemi větami nanejvýš. Pamatujte si, že čím kratší, tím lepší.
Pokud jste již napsali scénář, můžete použít výše uvedené body jako kontrolní seznam, abyste zjistili, zda se vztahují na všechny podstatné součásti v logickém pořadí. Pokud ne, stálo by za zvážení přepsat scénář a vylepšit ho.
Máte scénář pro Vaše video a chcete si nechat vytvořit krásné animované video pro Váš projekt? 🙂
Neváhejte mě kontaktovat a společně vše dáme dohromady tak, aby Vaše video bylo perfektní!