Nevhodný scénář? Jak ho vylepšit?

15.7. 2015 (Aktualizováno: 29.9. 2017)Petra Svobodová5397x0 Komentářů

Nedokážu popsat, jak těžké to je pracovat na obchodní animaci, která má hrozný scénář.

Je obzvláště obtížné, když člověk, která vytváří videoanimaci (například já) nerozumí produktu ze čtení scénáře klienta, a to i poté, co se vyptám klienta na řadu otázek. Jak to potom má pochopit v 1,5 minutovém videu Váš budoucí klient?

Je opravdu důležité udělat scénář tak, aby byl pochopitelný pro člověka, který to uslyší a uvidí poprvé, motivující k akci, ale zároveň jednoduchý a stručný. Takže tuto část určitě nepodceňujte.

 

Pokud si píšete scénář sami pro vaše video, pak se určitě držte osvědčené struktury pro tvorbu scénáře videí, která vypadá takto:

  1. Definujte problém, který Váš produkt nebo služba řeší.
  2. Představte Váš produkt nebo službu jako„řešení“.
  3. Popište, jak Váš produkt nebo služba řeší problém a proč je to nejlepší řešení.
  4. Shrňte Váš produkt nebo službu a co dělá.
  5. Vyzvěte k akci – např. “ Napište nám“, „Navštivte naše webové stránky “ atd.

 

Největší část by měl tvořit bod 3, zbytek byste měli být schopni zvládnout se dvěma nebo třemi větami nanejvýš. Pamatujte si, že čím kratší, tím lepší.

Pokud jste již napsali scénář, můžete použít výše uvedené body jako kontrolní seznam, abyste zjistili, zda se vztahují na všechny podstatné součásti v logickém pořadí. Pokud ne, stálo by za zvážení přepsat scénář a vylepšit ho.

Máte scénář pro Vaše video a chcete si nechat vytvořit krásné animované video pro Váš projekt? 🙂

Neváhejte mě kontaktovat a společně vše dáme dohromady tak, aby Vaše video bylo perfektní!

Petra Svobodová
Pomáhá a radí online podnikatelům, jak díky videím mohou oslovit své zákazníky. Jejím cílem je dělat pro klienty animovaná videa, která jednoduše, zábavně a lidsky vystihnou podstatu, výhody a výjimečnost jejich projektu.


Je autorkou online kurzů Online Video Academy a CEO projektu Animačka.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů