[video článek] Jak použít videa v jednotlivých nákupních fázích zákazníka?

15.5. 2018 (Aktualizováno: 17.5. 2018)Markéta Brožová3118x0 Komentářů

Obava, zvažování a nakonec rozhodnutí – všechny nákupní fáze zákazníka podchytíte fungujícím videomarketingem jako málokterým jiným nástrojem. Pokud na to navíc půjdete s animovaným videem, budete originální a s neomezenými možnostmi i bez nákladné produkce. Jste připraveni? V dnešním článku se na nákupní fáze podíváme zblízka.

Fáze obavy

Pro úplně první nákupní fázi je animované video jako stvořené. Jeho hlavní účel – zaujmout obecenstvo a vytvořit rychlé povědomí o značce – tady funguje naprosto skvěle. Pomocí humoru a nadsázky, pro kterou animace nabízí dostatek prostoru, působí na diváky lidsky a pomůže vám tak budovat potřebnou důvěru. Divákovy obavy ze všeho nejvíc odbourá hodnotné vzdělávací video. K užitečnému obsahu se bude vždy rád vracet a vám tak brzy začne stoupat organická návštěvnost vašeho webu.

Fáze zvažování

S návštěvníkem, který váš web už zná, můžete začít rozvitější komunikaci. Vysvětlující explainer videa se problematikou zabývají konkrétněji. Říkají, proč je právě váš produkt tím nejlepším řešením. Mohou mít podobu video infografiky nebo barevného animovaného videa. Ve zvažovací fázi fungují také whiteboard videa s kreslící rukou. Ta se hodně uplatňují například v komerčním sektoru nebo v IT.

Fáze rozhodnutí

Tady už je k provedení finální akce opravdu blízko. V rozhodovací fázi musíte zákazníka přesvědčit, že pouze vy a váš produkt můžete řešit jeho problém. Nikdo jiný! K tomu skvěle poslouží videa, která vaše podnikání představí ještě víc zblízka. Vtipná animace dá vašemu reálnému osudu punc originality. Představí vaši značku se všemi ctnostmi a třeba i neřestmi, se kterými se zákazník ztotožní. Když na to půjdete dobře, nebude už moct jinak než nakoupit u vás. Dnes stejně jako příště.

Obsahový marketing – když je cesta vaším cílem

Celou přednákupní cestou může zákazníka provázet váš obsahový marketing. Ten v podobě blogových článků, infografik, testů nebo právě videí vzdělává návštěvníka vašeho webu a získává vám tak jeho přízeň. Obsahovým marketingem pomáháte potenciálním zákazníkům řešit jejich problém dlouhodobě. Pomocí už zmiňovaných animovaných explainer videí a atraktivních videonávodů bude váš obsah ještě lákavější. Ve chvíli, kdy se spokojení diváci rozhodnou svou situaci řešit nákupem nějakého produktu nebo pořízením služby… Klik! Zcela jistě zavítají právě na vaše stránky.

Animačka pro všechny fáze

Chcete umístit animované video na svou hlavní stránku? Nebo ho zapojit do svého obsahu? Příběhy, které prodávají 24 hodin denně a ve všech fázích nákupního cyklu, pro vás vytvoří Animačka. Pro více informací nás neváhejte kontaktovat.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů