Případové studie klientů

Video školení zaměstnanců

pro mezinárodní výrobní společnost Toyoda Gosei

Problém a požadavek klienta

BOZP školení jsou v dnešní době velmi žádaná. Tato ukázka dokazuje, že při správně zvoleném pojetí scénáře nemusí být BOZP školení nuda. 

Záměrem klienta, který nás pro tento projekt oslovil, bylo ztvárnit zásady první pomoci názornou a poutavou formou. Dodal nám hrubé podklady ke scénáři a my jsme je přetvořili ve scénář.

Spolupráce s Animačkou byla velmi snadná. Vzhledem k tomu, že se jednalo o naší první zkušenost, jsme neměli moc představu. Proto jsme ocenili profesionální a kreativní přístup celého týmu a vzniklo tak povedené video ke školení. Pro naše zaměstnance se tak školení stalo mnohem zábavnější. Doporučuji.
Toyoda Goseiwww.tgcz.cz

Řešení – formát a styl animace

V tomto případě nebylo třeba pojmout animaci ve 3D provedení a pro pochopení situace tak hravě stačilo i praktické 2D řešení. Animace o celkové délce 5 minut pak byla za pár týdnů dostupná na interním serveru společnosti a školení zaměstnanců zábavnější a poutavější formou mohlo začít. .

Vzdělávací video pro státní sektor

pro Magistrát města BRNA

Problém a požadavek klienta

Naším klientem zdaleka nemusí být jen firmy, důkazem je toho tento projekt pro Magistrát města Brna. V rámci zadání bylo třeba vytvořit celkem čtyři třicetisekundové spoty s tematikou, jak předcházet úrazům či jak rozpoznat cévní mozkovou příhodu.

Děkujeme za spolupráci na tvorbě animovaného videa. Komunikace byla velice příjemná a vstřícná. Projektová manažerka se vždy snažila vyhovět našim požadavkům, poradit a nabídnout i něco navíc. Naše návrhy na úpravy byly rychle zapracovány a s konečnou podobou animovaného videa jsme spokojeni. Přeji mnoho pracovních úspěchů.
Magistrát města Brna/www.brno.cz

Řešení – formát a styl animace

Vzhledem k povaze spotů jsme zvolili jednoduchou 2D animaci, která nám umožňuje i složitá témata znázornit tak, aby divák spot se zájmem zhlédl do konce. Jednoduché a názorné scény pak přispívají k tomu, že sdělení porozumí každá věková skupina.

Promo video pro švýcarského klienta

pro TBS-Biometrics

Problém a požadavek klienta

Když se na nás tato švýcarská firma obrátila, měla o finálním spotu již určitou představu. Cílem bylo propagovat nové zařízení, které slouží k detekci teploty nejen u zaměstnanců. Tak trochu oříšek byl ale výběr stylu.
 
Klient požadoval video, které bude nadčasové, lehce formální a především korporátní. Průběh spotu také musel být dostatečně srozumitelný i bez zvuku.

For the launch of our new touchless identification device with integrated thermal sensor, we were looking for a specialized company being able to help us to visualize the solution benefits in a short animation. Animacka did this to our full satisfaction and therefore we are happy to recommending Animacka.
Philippe Niederhauserwww.tbs-biometrics.com

Řešení – formát a styl animace

Navrhli jsme proto křivkovou animaci, kterou jsme následně sladili do brandových barev klienta. Vznikl tak spot, který se hodí k prezentaci v jakémkoliv prostředí – na sociálních sítích, na webu či na veletrhu. Textové bubliny pak udržují srozumitelnost videa také bez zvuku. Vzhledem k celosvětovému potenciálu produktu volil klient anglickou mutaci videa.

Balíček videí pro kompletní online propagaci (B2C sektor)

pro společnost MBetting

Problém a požadavek klienta

Není třeba volit propagaci buď  anebo – náš klient nás oslovil s jasným požadavkem: Chtěl by vysvětlit principy sázení všem zájemcům a zároveň na ně cílit napříč internetem. Pro svou animaci zvolil jednoduchý 2D styl a na nás tak bylo navrhnout strategii.

Řešení – formát a styl animace

Doporučili jsme balíček videí. Zatímco nejdelší video využívá klient k prezentaci na svém webu, kratší dvacetisekundová verze plní svůj účel při propagaci na sociálních sítích. Šestisekundový spot pak slouží k remarketingu jako bumper video – tedy spot, který nelze přeskočit a divák jej tak musí zhlédnout do konce.

Dobrý den, opravdu to prostě nemá chybu! Veškeré verze jsou úplně super. 🙂 Děkujeme za bezproblémovou a kvalitní spolupráci.
MBettingwww.mbetting.cz

Reklama na sociální sítě

pro realitního makléře

Problém a požadavek klienta

Animaci můžete využít i k sebepropagaci. Pan Bušek se na nás obrátil, abychom mu pomohli vytvořit krátkou reklamu na sociální sítě, ve které na sebe bude moci upozornit a vrýt se tak do podvědomí potenciálním klientům či partnerům.

Za mě absolutní spokojenost s výsledkem - fakt super!
Tomáš Bušekrealitní makléř

Řešení – formát a styl animace

Zvolili jsme proto 2D animaci o několika málo postavách. Držíme se totiž zásady, že méně je někdy více – krátký animovaný spot proto nemusí být plejádou avatarů. V kombinaci s proklikem na osobní stránku pak video dostane diváka přesně tam, kde ho chtěl klient mít.

Bumper reklama na YouTube / ideální pro Remarketing

pro společnost Dřevoastavby

Problém a požadavek klienta

V létě 2019 oslovil Animačku pan Korejtko s jasným záměrem – realizovat PPC kampaň pro český trh. Jejím cílem mělo být zvýšení celkového povědomí o projektech a realizaci dřevostaveb na klíč. Divákům mělo video zprostředkovat odpověď na otázku,  jak vybrat ověřené dodavatele dřevostavby. 

Z materiálů klienta, které byly velmi obsáhlé, jsme sestavili krátký scénář a rozhodli se pro propagaci zvolit krátký animovaný spot. Se scénářem  pomohla naše profesionální copywriterka a moderátora si klient vybral v naší velké databázi hlasů (více jak 260 rodilých mluvčích z 23 zemí).

Video je perfektní! Moc Vám děkuji za spolupráci a pomoc při jeho tvorbě a přeji mnoho dalších pracovních úspěchů.
Pavel KorejtkoDřevoastavby.cz

Řešení – formát a styl animace

Pro propagaci videa na YouTube jsme vybrali reklamu formátu tzv. bumber videa. Jedná se o nepřeskočitelnou reklamu v maximální délce až 7 sekund. Reklamy se umisťují před klasické video přehrávané na Youtube. Druhově se řadí mezi TrueView In-Stream videa a lze je nastavit přes reklamní rozhraní Google Ads.

Promo video ve více jazykových mutacích

pro mezinárodní společnost Global Payments

Problém a požadavek klienta

Pro klienta jsme tvořili české video k propagaci na sociálních sítích a webu. Protože jde ale o mezinárodní společnost, brzy vyvstal problém s tím, že české video bylo pro ostatní trhy nesrozumitelné.

Řešení – formát a styl animace

Přistoupili jsme proto k tvorbě jazykových mutací. Z naší databáze hlasů, která čítá více než 200 hlasů z 26 zemí světa, si klient vybral odpovídající hlasy také pro slovenskou, rumunskou a německou verzi. Problém s nesrozumitelností videa ze strany zahraničních klientů a partnerů jsme tak pomohli snadno vyřešit.  

DOPLNIT
Ondřej HoloubekGlobal Payments s.r.o.

Videa 9:16 (stories) a jiné formáty na sociální sítě

pro FACECOUNTER

Problém a požadavek klienta

Realita je taková, že lidé tráví čím dál více času na sociálních sítích. Na to je třeba reagovat také při přípravě marketingových strategií. Když vezmeme v úvahu fakt, že spousta lidí prochází obsah sociálních sítích na telefonu, je jasné, že i videa se vyplatí optimalizovat pro přehrávání na mobilu. Přesně s takovým požadavkem přišel náš klient. 

Vedle klasické obdélníkové verze (16:9) jsme tak pro něj tvořili také videa 9:16 (pro stories). 

Řešení – formát a styl animace

Tato úprava pro nás není žádný problém! Své o tom ví i náš klient, který se rozhodl vedle klasického formátu také pro realizaci videí “na výšku" - 1080x1920px - se stejným obsahem. Nejde zdaleka jen o oříznutí videí a upravení formátu, jak si mnozí myslí. třeba změnit kompozici u všech obrazových scén z kterých je video tvořeno. Investice se vám ale určitě vrátí – tak, jako zmíněnému klientovi. 

DOPLNIT
DOPLNITwww.facecounter.eu

Petra Holubcová
www.system4u.cz

Děkujeme za spolupráci na tvorbě animovaného videa. Komunikace byla velice příjemná a vstřícná. Projektová manažerka se vždy snažila vyhovět našim požadavkům, poradit a nabídnout i něco navíc. Naše návrhy na úpravy byly rychle zapracovány a s konečnou podobou animovaného videa jsme spokojeni. Přeji mnoho pracovních úspěchů.
Magistrát města Brna/www.brno.cz
Spolupráce s Animačkou byla velmi snadná. Vzhledem k tomu, že se jednalo o naší první zkušenost, jsme neměli moc představu. Proto jsme ocenili profesionální a kreativní přístup celého týmu a vzniklo tak povedené video ke školení. Pro naše zaměstnance se tak školení stalo mnohem zábavnější. Doporučuji.
Toyoda Goseiwww.tgcz.cz
For the launch of our new touchless identification device with integrated thermal sensor, we were looking for a specialized company being able to help us to visualize the solution benefits in a short animation. Animacka did this to our full satisfaction and therefore we are happy to recommending Animacka.
Philippe Niederhauserwww.tbs-biometrics.com
Oceňujeme přátelský a vstřícný přístup paní Svobodové. Tým Animačka.cz neváhá pracovat i o víkendu, aby zákazníci měli video v co nejkratší době. Děkujeme!
Petra BudnikovováSCIO.cz
Spolupráce s Animačkou byla úžasná, po domluvení délky a stylu spotu se mi obratem ozvala copywriterka a během jednoho dne jsem dali dohromady texty. Současně grafik připravil první verzi animace a dokonce udělali postavičku podle mé fotky. Vybrali jsme hlas do reklamy a celé to trvalo 4 týdny. S výsledkem jsem velmi spokojený a Animačku můžu vřele doporučit.Parádní a hlavně rychlá spolupráce.
Tomáš Hovorkawww.triko4u.cz

Brno, produkt, realiťáci, neziskovka, v kooperaci s reklamní agenturou, Scio vzdělávící školství karlova univerzita, AEC elearningové video komerční, ECVET elearningové video na základě dotačního programu,