Proces spolupráce

Textový přepis videa:

Jak probíhá proces spolupráce?
1) Zavolejte mi na číslo 702 075 709. 2) Během hovoru probereme vaše potřeby, navrhnu vám video strategii na míru a dozvíte se i cenu.3) Návrh vaší video strategie vám zašleme emailem. Pokud pro vás bude naše řešení zajímavé, napište mi na email zdenek@animacka.cz nebo mi opět zavolejte a domluvíte si skype call. 4) Pokud se domluvíme na realizace videa, požádáme vás o 50% zálohu. 5) Ve spolupráci vytvoříme scénář videa. 6) Následně vám dáme na výběr hlasy moderátorů. 7) Do týdne obdržíte storyboard k připomínkám.Než schválíte finální podobu vašeho animovaného videa, předchází tomu tři kola připomínek. 8) Celý proces tvorby videa trvá většinou 4-5 týdnů. 9) Jakmile budete s videem spokojeni, vystavíme vám doplatkovou fakturu. 10) Po jejím uhrazení vám obratem předáme dílo ve full HD.
Domluvte si i Vy konzultaci, během které získáte návrh video strategie na míru.

Často kladené otázky

Jaká je cena animovaného videa?

O cenu si zavolejte panu Tůmovi na tel: +420 702 075 709. A v ideálním případě mějte otevřené naše webové stránky. Na výběr dostanete více než 60 videí s detailním naceněním.

Nemám scénář k videu. Pomůžete mi s ním?

A) Jednoduchý scénář JE v ceně videa.Tento typ scénáře vyhovuje 80% našich klientů. B) Složitý scénář NENÍ v ceně videa.Tento typ scénáře vyhovuje 20% našich klientů.

Jak dlouho trvá vytvoření videa?

3 až 4 týdny dle délky a typu animace. Express za 72h.

Jaké styly videí tvoříte?

Všechny. Od jednoduchých a levných po špičkové 3D animace pro nejnáročnější. KONKRÉTNĚ: promo videa, reklamy na sociální sítě a do TV, explainer videa, školicí videa a další.

Jak probíhá proces spolupráce?

1) Zavoláte si s panem Tůmou a ten s vámi probere typy videí, jejich délku, vhodné umístění, cenu atd.


2) Kontaktovat vás bude naše copywriterka Markéta Brožová, která vám vytvoří scenář.


3) Následně uhradíte 50% zálohu a vyberete si moderátora.


4) Návrh animace a hlavní avatary obdržíte do pár dnů k připomínkám a do 3 až 4 týdnů obdržíte celou animaci.


5) Následují 3 kola revizí


6) Následně se uhradí doplatková faktura a obratem vám předáváme dílo k užívání


7) Odborník na propagaci vám může pomoci s propagací vašeho videa.

Jak vybrat správnou délku videa?

PROMO VIDEO (60-90s):Video na homepage je základem prezentace každé firmy. Jedná se o velice účinný prodejní nástroj.


FACEBOOK VIDEO (20-30s): Cílené kampaně na FB patří stále mezi nejlepší možnou reklamu.


YOUTUBE REKLAMA (15-20s): Placený reklamní spot na YouTube funguje dobře a bojujete zde o diváka s menší konkurencí než na Facebooku.


BUMPER VIDEO (6s): Tento krátký spot na YouTube nemůže divák, na rozdíl od klasických reklamních spotů, přeskočit. Je to ideální varianta pro remarketing. Video je pouze šestisekundové, a tudíž i nejméně finančně náročné.


PRODUKTOVÉ VIDEO (individuální): Produktové video má za cíl představit výhody vašeho produktu, vysvětlit jeho klíčové benefity a představit možnosti využití tak, aby zákazníci byli motivováni k jeho nákupu. Délka videa je individuální.


EXPLAINER VIDEO (individuální) Explainer (neboli vysvětlující) video je ideální pro vysvětlení vašeho produktu, služby nebo procesu., který je složitější vysvětlit pouze textem. Slouží také ke vzdělávání zákazníků, zaměstnanců nebo diváků obecně.

Kolik stojí voice over do videa?

Voice over je již v ceně animovaného videa. Každý další voice over stojí 4 000 Kč. VO lze také zakoupit samostatně bez videa. Jazykové mutace stojí stejně.

Co je v ceně animovaného videa?

- profi moderátor

- tvorba scénáře

- licencovaná hudba a efekty

- export videa ve Full HD kvalitě

- marketingové poradenství

- zdarma můžete získat také audit vašich marketingových kampaní

Tvoříte videa Express?

Ano,od 9 dnů.

V jakém formátu je dodané video?

Ve Full HD kvalitě v mp4.

Kde mohu video používat (autorská práva)?

V ceně videa jsou zahrnuta práva na všechny kanály mimo TV, ty lze přikoupit.

Kolik stojí přidat titulky do videa?

1500 Kč / 60s

Jste ochotni přistoupit na barter?

Ano

Kolik stojí následná propagace videa?

To záleží jak masivní kampaň máte v plánu. S tím vám poradí odborník Tomaš Čupr na tel: +420 775 646 333

Kolik stojí zdrojová data videa?

20% z ceny videa.

Jaké podklady mám dodat pro vytvoření animovaného videa?

Abychom mohli začít tvořit vaše animované video, potřebujeme od vás napsaný scénář, který nám buď dodáte nebo vám ho vytvoříme my na míru. Dále logo, popřípadě další obrázky či fotografie, které budete chtít do videoanimace začlenit. Aby animované video maximálně splnilo svůj účel, potřebujeme vědět, co je cílem vašeho videa a na jakou cílovou skupinu má být video zaměřené.

Jak a kde mám propagovat animované video?

Doporučuji Vám jej umístit na viditelné místo na vašem webu, ideálně na hlavní stránku. Dále na něj odkazovat ve vašich emailech, použít placenou reklamu na soc. sítích a Googlu, umístit video na prodejně, na veletrzích a dalších místech, kde jsou vaši zákazníci. Doporučuji však obrátit se na odborníka Tomáše Čupra 775 646 333