Proces spolupráce
Textový přepis videa:
Jak probíhá proces spolupráce?
1) Zavolejte mi na číslo 702 075 709. 2) Během hovoru probereme vaše potřeby, navrhnu vám video strategii na míru a dozvíte se i cenu.3) Návrh vaší video strategie vám zašleme emailem. Pokud pro vás bude naše řešení zajímavé, napište mi na email zdenek@animacka.cz nebo mi opět zavolejte a domluvíte si skype call. 4) Pokud se domluvíme na realizace videa, požádáme vás o 50% zálohu. 5) Ve spolupráci vytvoříme scénář videa. 6) Následně vám dáme na výběr hlasy moderátorů. 7) Do týdne obdržíte storyboard k připomínkám.Než schválíte finální podobu vašeho animovaného videa, předchází tomu tři kola připomínek. 8) Celý proces tvorby videa trvá většinou 4-5 týdnů. 9) Jakmile budete s videem spokojeni, vystavíme vám doplatkovou fakturu. 10) Po jejím uhrazení vám obratem předáme dílo ve full HD.
Domluvte si i Vy konzultaci, během které získáte návrh video strategie na míru.
Často kladené otázky
Jaká je cena animovaného videa?
Nemám scénář k videu. Pomůžete mi s ním?
Jak dlouho trvá vytvoření videa?
Jaké styly videí tvoříte?
Jak probíhá proces spolupráce?
2) Kontaktovat vás bude naše copywriterka Markéta Brožová, která vám vytvoří scenář.
3) Následně uhradíte 50% zálohu a vyberete si moderátora.
4)
Návrh animace a hlavní avatary obdržíte do pár dnů k připomínkám a do 3 až 4 týdnů obdržíte celou animaci.
5) Následují 3 kola revizí
6)
Následně se uhradí doplatková faktura a obratem vám předáváme dílo k užívání
7) Odborník na propagaci vám může pomoci s propagací vašeho videa.
Jak vybrat správnou délku videa?
FACEBOOK VIDEO (20-30s):
Cílené kampaně na FB patří stále mezi nejlepší možnou reklamu.
YOUTUBE REKLAMA (15-20s):
Placený reklamní spot na YouTube funguje dobře a bojujete zde o diváka s menší konkurencí než na Facebooku.
BUMPER VIDEO (6s):
Tento krátký spot na YouTube nemůže divák, na rozdíl od klasických reklamních spotů, přeskočit. Je to ideální varianta pro remarketing. Video je pouze šestisekundové, a tudíž i nejméně finančně náročné.
PRODUKTOVÉ VIDEO (individuální):
Produktové video má za cíl představit výhody vašeho produktu, vysvětlit jeho klíčové benefity a představit možnosti využití tak, aby zákazníci byli motivováni k jeho nákupu. Délka videa je individuální.
EXPLAINER VIDEO (individuální) Explainer (neboli vysvětlující) video je ideální pro vysvětlení vašeho produktu, služby nebo procesu., který je složitější vysvětlit pouze textem. Slouží také ke vzdělávání zákazníků, zaměstnanců nebo diváků obecně.
Kolik stojí voice over do videa?
Co je v ceně animovaného videa?
- tvorba scénáře
- licencovaná hudba a efekty
- export videa ve Full HD kvalitě
- marketingové poradenství
- zdarma můžete získat také audit vašich marketingových kampaní