Jak si můžete tvořit SUPERZISKOVÁ ANIMOVANÁ VIDEA,

aniž byste si museli najímat drahé animační studio?

(Tohle Vám bude fungovat, i když jste nikdy předtím nic takového nedělali
a nemáte ani základy animování).

Možná i vy se dnes cítite (tak jako já kdysi):

  • věříte, že máte zajímavý produkt nebo službu, ale stále o vás ví málo potenciálních zákazníků.
  • víte, že lidé moc nečtou a že jim potřebujete rychle a jednoduše vysvětlit, co si od vás mohou koupit a jak jim můžete pomoci vyřešit jejich problém.
  • víte, že video marketing je nejúčinnější forma propagace, ale pořád to odkládáte, protože nevíte, jak začít a zdá se vám to složité?
  • trávíte hodiny vysvětlováním potenciálním klientům, co děláte a proč si mají vybrat právě vás?
  • snažíte se získat pozornost klientů různými placenými způsoby: SEO, PPC reklamy, email marketing, posty na sociálních sítích, obsahem na webu, ale stále nejsou vaše výsledky takové, jaké jste si představovali?
  • občas máte pocit, že toho děláte pro marketing tolik (na úkor svého volného času), a přitom byste raději dělali jen 20% činností, které vám přinesou 80% výsledků?
  • raději byste věnovali svůj čas platícím klientům a rodině, namísto neustálého přemýšlení a tvoření různých marketingových strategií.
  • máte knedlík v krku, když máte o sobě něco říct na nějaké akci nebo když máte prodávat sami sebe?
  • neumíte vysvětlit během pár sekund, v čem jsou vaše produkty a služby lepší než u vaší konkurence? 

Vždyť přece nabízíte skvělý produkt nebo službu,

TAK PROČ SI TO NEKUPUJE VÍCE LIDÍ?

...protože doba je příliš rychlá, lidi na webu a sociálních sítích nečtou a tak mnohdy ani nezjistí, co skvělého pro ně máte a jak byste jim mohli pomoci.

Vy pak můžete dělat kotrmelce, věnovat desítky hodin marketingu a prodeji, místo toho, abyste věnovali čas sami sobě a rodině.

…musíte přeci dělat i jiné věci, například: věnovat čas svým klientům, dělat zásadní byznysová rozhodnutí, vzdělávat se atd.

Už tak máte dost práce a starostí. Pokud se chcete z toho bludného kruhu vymanit, tak...

...nemůžete zkoušet všechny marketingové a prodejní techniky a testovat bez zkušeností formou pokus omyl, co bude a nebude fungovat. 

Musíte přistupovat k marketingu
a prodeji JAKO PODNIKATEL...

(ne jako teoretik nebo zaměstnanec)

Sama jsem to zažila. Kdysi jsme měli s manželem výrobní firmu a potřebovali jsme českým i zahraničním potenciálním klientům rychle vysvětlit (a prodat) co děláme, jak jim pomůžeme a v čem jsme jiní (lepší) než naše konkurence. 

Sama nerada prodávám a neuměla jsem tehdy mluvit z patra tak, abych během chvilky dokonale odprezentovala celý náš byznys a na nic podstatného nezapomněla.  

Hledala jsem tedy způsoby, jak co nejlépe odprezentovat naše služby a našla animovaná videa....

...tenkrát je v ČR ještě nikdo nedělal, jen v USA a navíc za balík! Neměli jsme tak rozběhlé tehdejší podnikání, abych platila tak velkou sumu za video a tak jsem tenkrát hledala možnosti, jak si takové video udělat své pomocí.

Nejen že jsme tehdy s manželem vytvořili své první video pro naší firmu, které náš obchoďák úspěšně sdílel s potenciálními klienty v emailech, na obchodních schůzkách atd., ale od té doby jsme jich s mým manželem vytvořili stovky! Kolegové podnikatelé mě začali poptávat a tak vznikla Animačka 🙂 

V tu chvíli jsem pochopila, že….

...když potenciální zákazník rychle NEPOCHOPÍ,
jak mu můžete pomoci, 

odejde z vašeho webu a NENAKOUPÍ.

Dnes nemusím prodávat. Všechno za mě prezentují animovaná videa, která využívám na webu, sociálních sítích, v emailech nebo na obchodních jednáních.

Klienti se mi sami ozývají na základě mých "24 hodinových online obchodníků", jak ráda říkám prodejním videím 🙂

Jaké je moje tajemství?

Používám "video strategii napříč internetem", což je postup, který by měl dodržovat každý obchodník, který chce zlepšit své prodejní výsledky.

Je třeba mít video na homepage vašeho webu (60-90 sekund), následně video reklamu na sociálních sítích (15-20 sekund) a remarketingové video na Youtube (6 sekund).

Tvořit úspěšná animovaná videa se během pár hodin můžete naučit i Vy...

  • Chcete atraktivně představit vaše produkty nebo služby?
  • A dokázat to i bez cizí – a většinou drahé – pomoci animačních studií?
  • Co kdybyste se během pár hodin naučili vytvářet animovaná videa, jež můžete využít na webu, sociálních sítích, reklamních kampaních či v e-mailech? 


Dovolte mi, ať Vás seznámím
s online kurzem:

 "Expertem na tvorbu animovaných videí rychle a snadno"

který pomáhá pracovitým lidem jako jste Vy, dosáhnout svých cílů. V rámci kurzu vám předáme
více než 7leté know-how, jak vyrobit spoty, které zaručeně zaujmou, vysvětlí a prodají.

  • Ušetříte svůj čas i peníze!
    Už nebudete nuceni platit vyšší desítky tisíc a čekat týdny až měsíce, než pro vás reklamka video spot vytvoří. 
  • Nemusíte mít zkušenosti!
    Budete moci vytvářet svá vlastní profesionální prodejní videa, i přestože nemáte žádné zkušenosti s grafikou a nejste technický typ.
  • Tvořte flexibilně skvělá videa!
    A nejen to, svá videa budete moci vytvářet během několika minut nebo hodin... ne týdnů. A konečný výsledek může být ještě lepší než to, co dodávají někteří profesionálové! 

Co je součástí kurzu?

  • E-learningová videa
    Ve více než 42 videích vás provedeme krok po kroku od tvorby scénáře videa až po propagaci videa.
  • Přístup do uzavřené FB skupiny
    Získáte přístup do uzavřené FB skupiny, kde vám budeme k dispozici.
  • Neustálá aktualizace kurzu
    Dále máte k dispozici naší emailovou podporu a když vám něco nebude jasné, dotočíme vám další videonávody.
  • Bonusy
    Předáme vám osvědčené tipy a triky z praxe, na které nebudete muset přicházet sami. A ušetříte tak hodně času, nervů i peněz.

Jaký přínos mohou mít animovaná videa

pro vaše podnikání a proč s nimi začít?

  • 1. Video je typ obsahu s nejlepší návratností investic
    Video vás v dnešní době vyjde podstatně levněji, než tomu bylo dřív a dokonce už existují i nástroje, díky kterým si videa můžete vytvářet i sami.
  • 2. Díky videu na vašich webových stránkách zákazníci rychle pochopí, co nabízíte
    Lidé zpohodlněli a nečtou, jsou zvyklý přijímat informace rychlým scrollováním a pouze skenují obsah očima. Ideálně přijímají informace v podobě videa.
  • 3. Dobré video dokáže zákazníka provést od seznámení s produktem nebo službou až po prodej
    65% diváků, kteří sledují nějaké video, vydrží koukat až na 3/4 videa. Pokud diváka správně zaujmete na začátku videa a video má pro něj zajímavý hodnotný obsah, pak vydrží koukat až do konce.
  • 4. Video ovlivňuje nákupní rozhodování
    Až 85 % spotřebitelů, kteří sledují video o produktu nebo službě si jej spíše koupí, než ti, kteří neviděli žádné video.
  • 5. Díky hodnotným videím na Youtube se můžete dostat na první stránku Googlu
    Webové stránky obsahující video mají o 53 % větší pravděpodobnost, že se objeví na první stránce Googlu než ty, na kterých video není.
  • 6. Díky videu si návštěvníci lépe zapamatují váš obsah
    Vstupní stránka webu s videem má až o 400 % větší úspěšnost než ta stejná stránka, ale bez videa. Ve videu používáme více smyslů - zrak a sluch a proto, 75 % lidí si zapamatuje lépe nějaké sdělení, když sledují video, oproti tomu, jen 20% lidí si zapamatuje sdělení, když si ho pouze čtou.

I vy můžete mít takovéto výsledky
jako náš klient "EMistr"

"Klip od Animačky měl velký úspěch. Všem se líbil a máme na něj pozitivní ohlasy.

Ukázalo se, že 90s spot si ochotně pustí i lidé, kteří by to samé sdělení v textové podobě nikdy nedočetli. Úspěšnost e-mailů je rázem o 20 % vyšší.

Video nám výrazně zjednodušuje komunikaci se zákazníky. Odkaz na něj už přidáváme do nabídek, kde ho 80 % lidí zhlédne a mnoho z nich vyjádří zájem o předvedení systému. Úspěšnost videa potvrzují nejen tvrdá data, ale i zpětná vazba od klientů. Ti si pochvalují, že díky němu jim je náš produkt mnohem jasnější.

Nemusíme tak tvořit a posílat několikastránkové manuály ani dlouze po telefonu či e-mailu vysvětlovat, co vlastně nabízíme. Tohle všechno už za nás dělají spoty.

Nejdůležitější je pro nás ale skutečnost, že po nastavení nové koncepce marketingu, jejíž součástí byly i animované spoty, vzrostla během posledních měsíců obratovost naší firmy o 100 %.”

říká Michal Strach, majitel Agerit s.r.o.

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

Takto mohou vypadat
i vaše videa

Jak to v programu vypadá?

Pracovní plocha

Přehledná pracovní plocha, kterou budete milovat.

Obsah prostředí

Cca 20 typů na vybrané téma.

Zvuky

Desítky zvuků do videa.

Avatar na míru

Každá postava může být originální.

Pracovní lišta

Lišta obsahuje obraz, zvuk, efekty, hudbu, zvuky i hlas voiceovera.

Témata prvků

Obsah prvků z běžného života.

Hudba

Desítky ukázek hudby do videa.

Pohyb

Desítky variant pohybů a akce.

Tématická prostředí

Cca 20 témat obsahující desítky lokací ze života.

Katalog prvků

Stovky konkrétních tématických prvků.

Předdefinované postavy

Desítky postav dle tématu.

Obličej

Dvacet obličejových akcí.

Podívejte se na ukázku jednoho videonávodu z kurzu:

Vše vysvětluji názorně, povedu vás krok za krokem prostřednictvím 42 videí, takže to zvládnete,
i přestože nejste technický typ a dosud jste žádné vlastní video nevytvořili.

Díky předpřipraveným prvkům v knihovně je tvorba videí rychlá.
Náklady na tvorbu videa jsou minimální. Platíte jen za animační program – buď vždy jednorázově cca 1 900 Kč na měsíc
nebo si ho můžete předplatit na celý rok, což v přepočtu na každý měsíc vyjde výhodněji (cca o 40% levněji).

Obsahuje databázi podkresové hudby a zvuků.
Hlas vašemu videu můžete dát vy nebo využít profesionálních speakrů z naší placené databáze.

Co vás v kurzu naučím?

Modul

Přípravná část:

  • lekce 1
    - proč animované video?
  • lekce 2
    - nejčastější využití animovaných videí
  • lekce 3
    - z čeho se skládá úspěšné animované video?
  • lekce 4
    - otázky, které je třeba si zodpovědět, než se pustíte do tvorby scénáře
  • lekce 5
    - jak napsat scénáře videa
test

Modul 2 

Praktická část:

  • lekce 1
    Jak si založit Vyond účet
  • lekce 2
    Jaký si vybrat účet Vyond a jak ho získat se slevou
  • lekce 3
    Jaký si vybrat styl videa
  • lekce 4
    Práce s editorem
  • lekce 5
    Práce s animovanými postavami a prvky
  • lekce 6
    Tvorba vlastních animovaných postaviček
  • lekce 7
    Jak pracovat s časovou osou
  • lekce 8
    Jak pracovat s kamerou a zoomem
  • lekce 9
    Postup při tvorbě vlastního videa
  • lekce 10
    Pochopení typologie barev
  • lekce 11
    Jak kombinovat animované styly
  • lekce 12
    Jak pracovat s efekty a přechody
  • lekce 13
    Velikost prvků a kompozice
  • lekce 14
    Jak udržet pozornost diváka
  • lekce 15
    Jak rozpohybovat postavičku a prvky
  • lekce 16
    Jak vytvořit voiceover a synchronizovat s postavičkou
  • lekce 17
    Jak si změnit velikost videa (formáty pro soc.sítě)
  • lekce 18
    Jak vyexportovat video

Modul 3 

Propagační část:

  • lekce 1
    - jak si založit firemní Youtube kanál
  • lekce 2
    - jak si upravit grafiku Youtube kanálu
  • lekce 3
    - jak nahrát video na Youtube
  • lekce 4
    - jak si vytvořit miniaturu videa
  • lekce 5
    - jak vložit do videa vodoznak
  • lekce 6
    - jak napojit Google Analytics
  • lekce 7
    - jak vložit video z Youtube na váš web
  • lekce 8
    - jak vložit video na další sociální sítě a do e-mailu

Bonusy: 

Bonusová část:

  • Bonus 1
    - kde najít obrázky zdarma
  • Bonus 2
    - kde najít hudbu a zvukové efekty
  • Bonus 3
    - jak k videím nahrávat vlastní zvuk
  • Bonus 4
    - jakou použít techniku na nahrávání zvuku
  • Bonus 5
    - jak si vytvářet animované GIFY pro vaše newslettery
  • Bonus 6
    - jak nahrávat svou obrazovku a natočené video vložit do animace
  • Bonus 7
    profesionální voiceovery za velkoobchodní ceny z profivoices.com

Kdo vás provede kurzem?

Petra TůmováCEO Animačka.cz

"Videa v animačním programu tvoříme více jak 7 let. Mám za sebou stovky úspěšných spotů
pro malé, ale i nadnárodní společnosti. A rád vám své zkušenosti předám."


Co říkají lidé, kteří se mnou spolupracovali?

Spolupráce s Animačkou byla velmi snadná. Petra je kreativní, ochotná, přátelská a profesionální. Komunikace je výborná a vždy jsme se na všem skvěle domluvili. Oceňuji také rychlost, vytvořené video je skvělé a jsou na něj samé chvály, jak ze strany klientů, tak i mých kolegů. Rozhodně to není poslední video, které jsme spolu vytvořili. Těším se na další spolupráci s Animačkou a další videa, která přemění návštěvníky našeho webu v zákazníky.
David Majer realitní makléř
Jsem naprosto spokojený s prácí celého týmu Animačky a obvzláště s naprostým nasazením a ochotou paní Petry Tůmové. Je až neuvěřitelné, jak detailně dokázali vyslyšet mé požadavky a splnit je díky své vlastní kreativitě až za hranice očekávání. Tímto bych chtěl Animačku moc pochválit, poděkovat a doporučit pro všechny podnikatele, kteří chtějí tímto originálním způsobem odlišit svůj business od těch ostatních. Ještě jednou VELKÉ DÍKY.
Pavel Vaniš NeighborCook s.r.o.
Děkujeme za spolupráci na tvorbě animovaného videa. Komunikace byla velice příjemná a vstřícná. Projektová manažerka se vždy snažila vyhovět našim požadavkům, poradit a nabídnout i něco navíc. Naše návrhy na úpravy byly rychle zapracovány a s konečnou podobou animovaného videa jsme spokojeni. Přeji mnoho pracovních úspěchů.
Magistrát města Brna www.brno.cz
Spolupráce s Animačkou byla velmi příjemná. Poptával jsem bumper video, kde je velmi krátká stopáž, do které je potřeba se vejít - to se díky týmu Animačky podařilo výborně. Oceňuji jak celkový nápad na pojetí myšlenky videa, copywriterskou práci, animaci i kvalitní namluvení. Celá výroba videa byla velmi svižná, nápady a připomínky byly rychle zpracovány. Doporučuji.
Pavel Vondruška www.hitprace.cz
Spolupráce s Animačkou byla velmi snadná. Vzhledem k tomu, že se jednalo o naší první zkušenost, jsme neměli moc představu. Proto jsme ocenili profesionální a kreativní přístup celého týmu a vzniklo tak povedené video ke školení. Pro naše zaměstnance se tak školení stalo mnohem zábavnější. Doporučuji.
Toyoda Gosei www.tgcz.cz
For the launch of our new touchless identification device with integrated thermal sensor, we were looking for a specialized company being able to help us to visualize the solution benefits in a short animation. Animacka did this to our full satisfaction and therefore we are happy to recommending Animacka.
Philippe Niederhauser www.tbs-biometrics.com
Oceňujeme přátelský a vstřícný přístup paní Tůmové. Tým Animačka.cz neváhá pracovat i o víkendu, aby zákazníci měli video v co nejkratší době. Děkujeme!
Petra Budnikovová www.SCIO.cz
Spolupráce s Animačkou byla úžasná, po domluvení délky a stylu spotu se mi obratem ozvala copywriterka a během jednoho dne jsem dali dohromady texty. Současně grafik připravil první verzi animace a dokonce udělali postavičku podle mé fotky. Vybrali jsme hlas do reklamy a celé to trvalo 4 týdny. S výsledkem jsem velmi spokojený a Animačku můžu vřele doporučit.Parádní a hlavně rychlá spolupráce.
Tomáš Hovorka www.triko4u.cz
Spolupráce s Animačkou byla přesně taková, jakou jsem si představovala - kreativní, příjemná a profesionální. Petra mi poradila, které věci ohledně přípravy videa zvládnu určitě sama, a které je lepší svěřit do rukou profesionálů. Na základě mého scénáře potom vytvořila video, do kterého následně rychle a nápaditě přidala moje dodatečné požadavky. Video je prostě skvělé, což dokazují zatím jenom samé pozitivní ohlasy. Děkuji.
Jolana Bieliková www.jolanabielikova.cz

Jen si to představte,

co by to pro vás znamenalo, kdyby jste...

  • nemuseli každému potenciálnímu klientovi krkolomně pořád dokola vysvětlovat, proč jsou právě vaše produkty nebo služby tak skvělé.
  • Kdyby jste nemuseli trávit desítky hodin tvorbou marketingového prodejního obsahu a přesto by vám byznys začal konečně růst tak, jak si přejete?
  • Kdyby jste najednou měli čas i na jiné věci, které jsou pro vás podstatné 
  • Kdyby vaši klienti konečně během pár sekund pochopili, s čím jim můžete pomoc, v čem jste lepší než vaše konkurence a proč mají nakoupit u vás?
  • Kdybyste měli na webu a na sociálních sítích 24-hodinového obchodníka, který nikdy nespí a prodává za vás?

A zde je pro vás nejdůležitější otázka:

Stálo by to za to,

kdyby jste investovali jen 4 970 Kč?

  • Pokud projdete mým kurzem krok po kroku a vytvoříte si jedno a více videí pro vaše podnikání a následně je budete správně propagovat, pak jsem přesvědčena, že tato investice se vám hodně rychle vrátí.
  • Přitom hodnota know how, které získáte je mnohonásobně vyšší! Kdyby jste si totiž nechali vytvořit kompletní video kampaň od video agentury, tak vás vyjde minimálně na 150 000 Kč.
  • Naučím vás, jak si tvořit neomezeně skvělých prodejních videí pro váš byznys a díky tomu být vidět a dosahovat vytoužených výsledků!

Hodnota kurzu: +150 000 Kč

Bežná cena kurzu: 15 000 Kč

Cena kurzu DNES SE 77% SLEVOU
ZADEJTE DO OBJEDNÁVKY SLEVOVÝ KÓD "WORKSHOP": 

4 970 Kč

Pokud se chcete naučit, jak tvořit vaše superzisková animovaná videa a zvýšit své prodeje, tak klikněte na tlačítko pod tímto textem a investujte do rozvoje vašeho podnikání hned teď.

Pokud byste měli pocit,

že jste nedostali to, co jste očekávali:

Nerozhodujte se nyní, jestli se vám vaše investice oplatí nebo ne. Prostě to s kurzem zkuste.

Potom máte celých 14 dní, aby jste se na online kurz "Expertem na tvorbu animovaných videí rychle a snadno" podívali a věci v něm naučené aplikovali do praxe. A když budete mít pocit, že jste nedostali to, co jste očekávali, tak vám celou investici vrátím do poslední koruny.

Za tento čas si ho stihnete shlédnout několikrát. Ale není důležité sledování, ale zkoušení v praxi. Jsem přesvědčená, že doslova nemáte co ztratit, všechno riziko je na mě.

Podívejte, přinejhorším strávíte pár minut vyplňováním objednávkového formuláře a sledováním kurzu. A pokud se vám to nebude líbit, tak mi napíšete e-mail na petra@animacka.cz a ja vám celou vaší investici vrátím, bez zbytečných otázek. 

A přinejlepším za tuto zvýhodněnou částku (v porovnaní s hodnotou, ktorou získáte) dostanete know how, které se vám okamžitě vrátí už při prvních prodejích a zabezpečí vám vyšší úspěšnost a vy ho budete moci využívat až do smrti.

Je to podle vás fér?

Pokud ano, tak klikněte na tlačítko pod tímto textem a investujte do rozvoje vašeho podnikání hned teď.

To však není všechno

co dnes získáte za 4 970 Kč

Chci udělat maximum proto, aby jsem vám pomohla s tvorbou vašich superziskových animovaných videí a aby jsem co nejlépe začala náš vztah. A proto k vaší dnešní objednávce:

Získáte

JEŠTĚ TYTO EXTRA BONUSY ZDARMA

(platí pouze pro prvních 10 objednávek)

  • 1
    privátní 20min. konzultace k vaší video strategii (hodnota 2 000 Kč)
    se Zdeňkem Tůmou (kreativním ředitelem Animačky). Díky společnému brainstormingu budete mít jasno ve vaší video strategii a v tom, jaká videa si vytvořit pro váš maximální úspěch.
  • 2
    profesionálního voice overa (hodnota 4 000 Kč)
    Hlas tvoří 50% dojmu z videa, který si divák odnese. Díky našim speakrům (můžete si vybrat jakoukoliv jazykovou mutaci v délce do 60 sekund) bude vaše video působit profesionálně.
  • 3
    privátní 20min. konzultace k propagaci videa (hodnota 1 500 Kč)
    s Tomášem Čuprem, který se podílel i na našich úspěšných video kampaních. Aby bylo vaše vytvořené video úspěšné, je třeba jej také správně propagovat, aby bylo vidět a cílilo na správné platformě a na správné lidi. S tím vám Tomáš rád poradí.


Chcete získat přístup
nejen k online kurzu, ale také k privátním konzultacím se Zdeňkem Tůmou a Tomášem Čuprem? Plus profesionálního voiceovera, a to vše jen za 4 970 Kč?

Pokud ano, tak klikněte na tlačítko pod tímto textem a investujte do rozvoje vašeho podnikání hned teď.

Online kurz za zvýhodněných podmínek včetně všech bonusů je dostupný ještě pro 0 lidi.

Co vše tedy získáte?

online kurzv hodnotě 15 000 Kč
privátní 20min. konzultace k vaší video strategiiv hodnotě 2 000 Kč
profesionálního voice overav hodnotě 4 000 Kč
privátní 20min. konzultace k propagaci videa v hodnotě 1 500 Kč
Celkem (kurz + bonusy)v hodnotě 22 500 Kč

Tohle všechno můžete získat NYNÍ se 77% slevou jen za 4 970 Kč.

Jakmile uhradíte vaši fakturu, tak vám přijde automatický email s přístupem do uzavřené členské sekce online kurzu. S kurzem tak můžete začít ihned a vlastním tempem získávat know how k vytvoření vašeho prvního skvělého videa.

Steven Spielberg se z vás díky kurzu
sice nestane,
ale pomůžu vám:

  • Zvýšit vaše prodeje
  • Udržet návštěvníky na webu delší dobu
  • Udělat z návštěvníků zákazníky
  • Sdělit zákazníkům rychle to, co potřebují vědět
  • Získat důvěru ve vaše produkty či služby
  • Efektivně se propagovat na internetu a sociálních sítích
  • Oslnit vaše obchodní partnery a investory na schůzkách
  • Být jiní a lepší, než vaše konkurence

Máte nějaké otázky,

nebo vám něco není na 100% jasné? 

Pokud ano, tak neváhejte a kontaktujte mě. 

Napište mi e-mail na petra@animacka.cz nebo zavolejte na telefonní číslo +420 702 075 709. Podle toho, kterou možnost preferujete. 

Dovoláte se mému manželovi/kolegovi Zdeňkovi Tůmovi, který se u nás stará o spokojnost všech našich současných a potenciálních klientů.

Klidně se ho zeptejte na cokoliv. Velmi rád vám odpoví.

Na telefoně ho zastihnete v čase od 9:00 do 17:00. Pokud by se stalo, že se nedovoláte, tak Zdeněk vám zavolá, co nejdříve zpět.

Děkuji, že jste dočetli až sem.

S pozdravem

Petra Tůmová