Efektivně. Přesvědčivě.

Jednoduše.

Přesně tak předávají informace animovaná videa. A přesně to je také důvod, proč byste produkci animovaných spotů neměli opomíjet ani při přípravě školení,  například ke kybernetické bezpečnosti.

 

Vsaďte na animaci. Protože video ...

... je v dnešní době jedním z nejpoužívanějších typů propagace.

... dokáže předat informace snadno, rychle a efektivně.

... snadno znázorní i situace, které by bylo jinak obtížné vysvětlit. 

Proč vsadit na animovaná videoškolení?

Nepopisujte. Prostě to ukažte.

 

Fakta místo slibů. V čem tkví ten pravý přínos animovaných videoškolení? 

  • Video podporuje učení.
    Zvuk a obraz - kombo, které se vyplatí. Díky tomu si divák informace snáze zapamatuje.
  • Video je atraktivní.
    Pokud máte pocit, že sledovat patnáctiminutové video je zábavnější, než sledovat stejně dlouhou přednášku, není to pocit.
  • Video je názorné.
    Statický obraz a zvuk zdaleka neukáže tolik, jako animace, která je v pohybu.
  • Video je přístupné kdykoli.
    Nepotřebujete rezervovat místo ani čas školitele. Jednoduše umístěte animaci na firemní intranet. Kdykoliv se k ní budete moci vrátit.
  • Video pochopí každý.
    Je jedno, jestli školíte experty v oboru, nebo nové zájemce o práci. Animaci pochopí díky její názornosti každý.
  • Video nezná hranic.
    V animaci snadno vytvoříte také jazykovou mutaci spotu. Má vaše firma zahraniční pobočky nebo zaměstnance? Žádný problém.

Jak to může vypadat? 

Třeba takhle! 

Phishing, e-mailová komunikace nebo zabezpečení zařízení už nebudou jen suché pojmy. Animace jim dodá šťávu. A divákům elán sledovat školení dál a dál.

Je-libo titulky? Beze slov to, mimochodem, umíme taky!  Znázornit můžeme i vaše firemní prostředí, nebo třeba dokumenty. Firemní barvy nejsou na ozdobu.

Příběh ještě nikdy nezklamal. Ukázat můžete i to, co se může stát, když pracovník (ne)využije vaše služby nebo (ne)uposlechne vaše bezpečnostní předpisy. 

Přemýšlíte o animovaném školení?

Správná volba!

 

Co k tomu potřebujete? Především představu o tom, co budete chtít znázornit. Alfou a omegou úspěšného obsahu je vždy scénář. Ten ale rádi vytvoříme ve spolupráci s vámi! Máme na kontě stovky vytvořených videí a nespočet zkušeností – rádi se postaráme i o vaše potřeby!

Vést projekty umíme v češtině, angličtině i němčině. Disponujeme také rozsáhlou databází hlasů. Přes 300 moderátorů z 26 zemí světa je připraveno dát hlas vašemu projektu. Jazykovým mutacím spotu tedy nestojí nic v cestě.

 

 

Co teď a co potom? 

 

  • Domluvte si nezávazný meeting.
    Během něj probereme vaše potřeby a naše doporučení.
  • Nezávazně vytvoříme koncept scénáře.
    Zakládáme si na tom, že nekupujete zajíce v pytli.
  • Po obdržení scénáře se sami rozhodnete,
    jestli do realizace s námi půjdete.

Neztrácejte čas. Ozvěte se nám!