Efektivně. Přesvědčivě.
Jednoduše.
Přesně tak předávají informace animovaná videa. A přesně to je také důvod, proč byste produkci animovaných spotů neměli opomíjet ani při přípravě školení, například ke kybernetické bezpečnosti.
Vsaďte na animaci. Protože video ...
... je v dnešní době jedním z nejpoužívanějších typů propagace.
... dokáže předat informace snadno, rychle a efektivně.
... snadno znázorní i situace, které by bylo jinak obtížné vysvětlit.

Proč vsadit na animovaná videoškolení?
Nepopisujte. Prostě to ukažte.
Fakta místo slibů. V čem tkví ten pravý přínos animovaných videoškolení?
- Video podporuje učení.Zvuk a obraz - kombo, které se vyplatí. Díky tomu si divák informace snáze zapamatuje.
- Video je atraktivní.Pokud máte pocit, že sledovat patnáctiminutové video je zábavnější, než sledovat stejně dlouhou přednášku, není to pocit.
- Video je názorné.Statický obraz a zvuk zdaleka neukáže tolik, jako animace, která je v pohybu.
- Video je přístupné kdykoli.Nepotřebujete rezervovat místo ani čas školitele. Jednoduše umístěte animaci na firemní intranet. Kdykoliv se k ní budete moci vrátit.
- Video pochopí každý.Je jedno, jestli školíte experty v oboru, nebo nové zájemce o práci. Animaci pochopí díky její názornosti každý.
- Video nezná hranic.V animaci snadno vytvoříte také jazykovou mutaci spotu. Má vaše firma zahraniční pobočky nebo zaměstnance? Žádný problém.
Jak to může vypadat?
Třeba takhle!
Phishing, e-mailová komunikace nebo zabezpečení zařízení už nebudou jen suché pojmy. Animace jim dodá šťávu. A divákům elán sledovat školení dál a dál.
Je-libo titulky? Beze slov to, mimochodem, umíme taky! Znázornit můžeme i vaše firemní prostředí, nebo třeba dokumenty. Firemní barvy nejsou na ozdobu.
Příběh ještě nikdy nezklamal. Ukázat můžete i to, co se může stát, když pracovník (ne)využije vaše služby nebo (ne)uposlechne vaše bezpečnostní předpisy.
Přemýšlíte o animovaném školení?
Správná volba!
Co k tomu potřebujete? Především představu o tom, co budete chtít znázornit. Alfou a omegou úspěšného obsahu je vždy scénář. Ten ale rádi vytvoříme ve spolupráci s vámi! Máme na kontě stovky vytvořených videí a nespočet zkušeností – rádi se postaráme i o vaše potřeby!
Vést projekty umíme v češtině, angličtině i němčině. Disponujeme také rozsáhlou databází hlasů. Přes 300 moderátorů z 26 zemí světa je připraveno dát hlas vašemu projektu. Jazykovým mutacím spotu tedy nestojí nic v cestě.
Co teď a co potom?
- Domluvte si nezávazný meeting.Během něj probereme vaše potřeby a naše doporučení.
- Nezávazně vytvoříme koncept scénáře.Zakládáme si na tom, že nekupujete zajíce v pytli.
- Po obdržení scénáře se sami rozhodnete,jestli do realizace s námi půjdete.
Neztrácejte čas. Ozvěte se nám!