Vyplatí se investovat do animovaného videa?

Abyste dostali relevantní odpověď, je třeba probrat několik věcí. Uvědomme si, že každé podnikání je trochu jiné a ocitá se v různých etapách své existence.

Lidé, se kterými na konzultacích většinou mluvím, vědí, že je správné tvořit nějaký marketing a jít tak aktivně vstříc svým zákazníkům a úspěchu, který si vysnili. Proto už za sebou mají většinou různé marketingové kroky, které jim potvrdily, že investice do marketingu se vyplatí. Tím chci říct, že pokud chcete investovat větší částku do animovaného videa, měli byste v rámci základních marketingových kroků mít zkušenosti s návratností i drobnějších investic. 

Animované video je tedy většinou až nástavbou, dalším marketingovým kanálem. Obecně mohu říct, že animované video si tedy nechávají tvořit klienti se zajímavým produktem, který je ověřen časem. Ze zkušeností mohu také uvést, že úspěchu dosáhnou především ti, kteří své pěkné video svěří následně do rukou dalších profesionálů. Naštěstí je pryč doba, kdy si klient myslel, že je nejen odborníkem na své podnikání, ale také profesionálem v oblasti propagace a optimalizace marketingových kampaní na sociálních sítích, YouTube a internetu obecně. 

Odpovědí tedy je, že pokud již máte dobré zkušenosti s propagací vašeho produktu, a vyčleníte si z budgetu také finance na profesionální vedení kampaní, bude animované video určitě přínosem a investice se vám rychle vrátí. 

Výše zmíněné však neplatí pro aplikace. Pro ty je video animace vhodná v každé fázi podnikání, a to i na úplném startu. Bez prvotního vysvětlení, jak aplikaci používat a v čem uživateli pomůže, má aplikace totiž podstatně menší šanci být úspěšná.

Pokud byste chtěli vědět více, domluvte si nezávaznou konzultaci, na které probereme animované video ve vašem podnikání.

 

Zdeněk Tůma

www.animacka.cz

Tel.: 702 075 709

 

Animovaná videa jsou již nyní všude kolem nás, tak otevřete oči. 

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů