KROK ZA KROKEM animovaným videem

31.7. 2019 (Aktualizováno: 26.2. 2021)Markéta Brožová2896x0 Komentářů

 

  • Video e typ obsahu s největší návratností investic a je to jeden z nejefektivnějších online marketingových nástrojů.
  • Přitáhne na vaše webové stránky více zákazníků a udrží je tam déle – čímž vám zlepší SEO.
  • Na vašem webu přiměje zákazníky strávit o 88 % více času.
  • Dělá hlavní stránku o 400 % úspěšnější.

 

Jak se vlastně tvoří takové animované video?

Začínáme od píky – scénář

Videem chceme zaujmout specifickou skupinu potenciálních zákazníků. Chceme jim rychle a přehledně vysvětlit princip služeb či produktů, musíme ale cílit na zákazníkovy potřeby a problémy. Nejlépe skrze příběh, který bude vyprávěn originálním a poutavým způsobem… Docela oříšek, že?

Pozor: Video nesmí být příliš dlouhé či obsáhlé! Diváci se buď začnou nudit anebo je zmatečný obsah odradí od dalšího sledování.

Vdechnutí života – voice over

Jak oživit animované postavy jinak než profesionálním voice overem, který dokonale vystihne emoce postav a svým hlasem jim dodá hloubku a rozměr. Toto je bezpochyby jedna z klíčových částí, která musí být jasná, čistá a provedená s důrazem na detail. 

Pozor: Voice over by měl být namluven skutečným profesionálem! Špatná artikulace, přízvuk či logopedické vady budou dělat dojem amatérismu a vrhat špatné světlo na vás! 

Ilustátor, prosím!

Teď je již čas proměnit všechny vizuální prvky v realitu – tedy tu virtuální, pochopitelně. Zde dostává rozkreslený scénář reálné prvky. Ty by měly ale odrážet nejen charakter videa, ale také působit na cílovou skupinu přesně takovým dojmem, jaký byl zamýšlen v původním scénáři. 

Na značky a do pohybu – animace

Teď již přichází na scénu animátor, který uvede příběh do pohybu. Tuto stěžejní část by měl skutečně dělat ostřílený profesionál, který ví, za jaké nitky tahat – protože jen tak nebude vaše video vypadat jako nepovedené loutkové divadlo. Animátor by měl podtrhnout předpokládaný výsledek a oživit charakter vašeho videa. 

Pozor: Kvalita videa je velmi důležitá! Do jisté míry se pochopitelně odvíjí od vašeho rozpočtu, můžeme vám však garantovat, že špatná animace či design spolehlivě odradí zákazníky. 

Třešnička na dortu – hudba a zvukové efekty

Hudba či zvukové efekty už jsou to poslední, co vašemu videu chybí. Video bude zábavnější, dramatičtější či prostě takové, jaké jste si představovali. Tím položíte symbolickou třešničku na váš již upečený dort a hurááá – můžete začít rozkrajovat. 

 

Tvorba animovaného videa může být docela náročná, ale my máme zkušenosti, díky kterým si hravě poradíme s jakýmkoli úkolem.

Kontaktujte nás na úplně nezávaznou konzultaci na čísle +420 702 075 709 nebo na emailu petra@animacka.cz. Budeme se na vás těšit!

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů